Stenholm13
Silver
Nån som har en ds action i titan? nyfiken på en sån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du tittar två inlägg tidigare i tråden så kommer du att se en.Nån som har en ds action i titan? nyfiken på en sån
Det var så lite!Snygga!
Ja, de ser väldigt lika ut i storlek.
Tack för besväret!
Blir att ta sig till en återförsäljare och prova Tudor.
Vad har du för länk på Tudor’n? Ser inte ut att ha nitarna på sidan?
Har en 43mm, väldigt trevlig för priset!Nån som har en ds action i titan? nyfiken på en sån
Grattis . Vill ha den svartaBlev ett spontanköp igår
Svarta är riktigt snygg.Grattis . Vill ha den svarta
Fanns en till salu rätt nyligen.Ingen som har den ”nya” (antar jag?) gröna med keramisk bezel i 43 mm? Referens: C032.607.11.091.00.
Är lite smått frälst i Omegas nya gröna seamaster nämligen, men klarar verkligen inte av originallänken. Tyckte Certinas gröna DS variant var mycket lik i färgen, men är lite rädd för att den blir alldeles för stor på mina 17.5 cm handleder
Lite bilder vore uppskattat om någon känner sig extra generös!
Såg denna också, men skulle vilja ha lite mer åsikter om vi har någon ägare i tråden. Hur bärs/upplevs den i förhållande till andra dykare? Lite förvånad över att inte ha sett den på fler handleder!Fanns en till salu rätt nyligen.
Avslutad - Certina DS Action Ceramic Green PB 2 17/12-23
En grön Certina DS Action 43mm till salu (nypris 12400kr)! Modellen behöver ingen närmre presentation. Endast ett par veckor gammal så den är i bra skick! Sjukt välbyggd klocka i riktigt bra kvalitét. Låda, cert m.m. 43mm Quick-adjustment clasp som är väldigt praktiskt. 80 tim gångreserv 300m...klocksnack.se
Har själv haft titanmodellen, är förstås lättare så upplevelsen blir en annan, men storleken är densamma. Har 18.5 cm handled, och tyckte den bars hyggligt stort ändå, men så vill jag ha det. Har en PH500 idag, som är tyngre men bärs lite mindre är min upplevelse då den har kortare L2L. Själv gillar jag dykare på 42-44mm så storleken uppskattar jag bara. Kanske inte gav så mkt svar men några ord iallafall.Såg denna också, men skulle vilja ha lite mer åsikter om vi har någon ägare i tråden. Hur bärs/upplevs den i förhållande till andra dykare? Lite förvånad över att inte ha sett den på fler handleder!
Alltid något! Stort tack för ditt svar!Har själv haft titanmodellen, är förstås lättare så upplevelsen blir en annan, men storleken är densamma. Har 18.5 cm handled, och tyckte den bars hyggligt stort ändå, men så vill jag ha det. Har en PH500 idag, som är tyngre men bärs lite mindre är min upplevelse då den har kortare L2L. Själv gillar jag dykare på 42-44mm så storleken uppskattar jag bara. Kanske inte gav så mkt svar men några ord iallafall.
Grymt smakfull kombo med läderbandet! Länken har suttit kvar på min sedan inköp men ditt foto gav idéerDagens!
Gillar originallänken skarpt, men blev mycket positivt överraskad när jag testade med lädret!Grymt smakfull kombo med läderbandet! Länken har suttit kvar på min sedan inköp men ditt foto gav idéer
Snyggt! Vet du eller nån om det finns integrerat gummi som passar till den där? Som d gjorde till den äldre modellenDagens!
Den där titanvarianten, med natot va sjukt snyggt! Men fasen synd att titanvarianten i 38 har blå lumeHar själv haft titanmodellen, är förstås lättare så upplevelsen blir en annan, men storleken är densamma. Har 18.5 cm handled, och tyckte den bars hyggligt stort ändå, men så vill jag ha det. Har en PH500 idag, som är tyngre men bärs lite mindre är min upplevelse då den har kortare L2L. Själv gillar jag dykare på 42-44mm så storleken uppskattar jag bara. Kanske inte gav så mkt svar men några ord iallafall.
Inte som jag känner till, är dock nyfiken att testa watchwears curved rubber.Snyggt! Vet du eller nån om det finns integrerat gummi som passar till den där? Som d gjorde till den äldre modellen
Jag har den, om du tittar i denna tråd efter inlägg som jag gjort, så kommer du att hitta bilder.Nån som har certina ds action diver i titanium? Är jäkligt sugen men otroligt skeptiskt till det blåa lumen, tänkte om nån kan dela med sig vad ni tycker och hur det faktiskt ser ut i verkligheten, nån som kanske har lite egna bilder osv
43mm modellen har ju bruna index annars, kan försöka ta ett lume shot senare ikväll om du vill!Nån som har certina ds action diver i titanium? Är jäkligt sugen men otroligt skeptiskt till det blåa lumen, tänkte om nån kan dela med sig vad ni tycker och hur det faktiskt ser ut i verkligheten, nån som kanske har lite egna bilder osv
Riktigt snygg. Den gröna 43 mm är nog min favorit av alla Action Divers.Eftersökte lite bilder på den nyare gröna DS Action 43mm. Verkade inte vara så många som hade den, och jag hittade enbart ett fåtal recensioner på tuben. Tog tag i saken i egna händer! Fantastisk färg, tydligen har man använt samma gröna färg som på Omegas nya gröna SMP (Certinan kom dock innan Omegas version). Det var Omegan jag fastnade för först, men jag avskyr deras stållänk.
Kort och gott: otrolig byggkvalité för pengen, älskar länken och tillhörande snabbjustering. Enda minuset är att den upplevs lite väl stor på mina 17.5 cm handleder. 40mm hade varit alldeles perfekt. Skall dock tilläggas att jag till vardags är van vid 36-40mm. Vanesak antar jag!
Den är verkligen magisk! Aldrig riktigt fastnat för Certina förut. Med denna kunde jag inte låta bli!Riktigt snygg. Den gröna 43 mm är nog min favorit av alla Action Divers.