Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har exakt samma! Mycket trevlig klocka.
Verkligen perfekt storlek på denna, iallafall på min arm. Funderar på om man ska leta reda på en svart med faktiskt.Jag har exakt samma! Mycket trevlig klocka.
Min svarta 38:a hälsar kör ba kör !Verkligen perfekt storlek på denna, iallafall på min arm. Funderar på om man ska leta reda på en svart med faktiskt.
Min svarta 38:a hälsar kör ba kör !
När ni tröttnat...
När ni tröttnat...
Så måste det nog vara, går finfint med mina taniga fingrarMåste gnälla lite på kronan på 38mm dykaren, störigt liten och blir meckigt att skruva in den tycker jag. Är inget fel, och den gängar fint men jag verkar uppenbarligen ha för korviga fingrar för att det ska gå bekvämt till
Dagen har kommit - fick precis tummen ur och beställde en Ph1000
Jag kunde inte hålla mig längre, har även jag suktat efter den i flera månaderFasiken vad avundsjuk jag blir, har gått och velat i flera månader nu..
Magsikt Bra köp! Grattis!Dagen har kommit - fick precis tummen ur och beställde en Ph1000
Shit var lika vi är hade 43:an sålde köpte 38:an. Sålde 38an och nu sitter jag med 43an igen den är mycket bättre men lite stor ändå. Kan inte Certina bara göra en i 41mmBlev velig och drog tillbaka annonsen, den är ju onekligen bra. Den får hänga med ett tag så jag kan känna efter lite
Hehe, Jo. En 40-41mm med keramisk bezel och clasp med justering röstar jag på Men bägge är onekligen bra, 38an får hänga med ett tag.Shit var lika vi är hade 43:an sålde köpte 38:an. Sålde 38an och nu sitter jag med 43an igen den är mycket bättre men lite stor ändå. Kan inte Certina bara göra en i 41mm
Men måste ändå säga att 38mm växer på mig, känns på inget sätt liten nu och den är jäkla bekväm. Slänga på sig 43mm nu skulle nog kännas bra stort igen.
Ser bra ut den med
Grattis! Den är grym Borde vara slutsåld snart.Dagen har kommit - fick precis tummen ur och beställde en Ph1000
Såhär 10 dagar efter beställningen försökte jag ringa upp stjärnurmakarna för att fråga hur det går. Inget svar. Mailade dom och fick svar att de glömt återkoppla om att den utgått och betalade sedan tillbaka.. suck...Dagen har kommit - fick precis tummen ur och beställde en Ph1000
Segt..Såhär 10 dagar efter beställningen försökte jag ringa upp stjärnurmakarna för att fråga hur det går. Inget svar. Mailade dom och fick svar att de glömt återkoppla om att den utgått och betalade sedan tillbaka.. suck...
Mollstedt är bra i min erfarenhet. Fysisk butik i Karlstad. Ring och hör vettja!Segt..
Såg att den ser ut att finnas inne på Mollstedt (ingen erfarenhet personligen men ser ut att vara en seriös handlare) om du vill göra ett nytt försök: https://mollstedt.se/products/certina-ds-super-ph1000m-c0249071728110?