J
Jimmy042
Guest
Slänger in en bild på min senaste, grymt nöjd med den, Kul med ovanlig modell som verkar vara ganska så sällsynt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft en DS Action Powermatic 80, fin klocka som i mitt tycke slår Longines Hydroconquest.Kan vara både och Jag trodde man kunde byta ut delar och inte behövde byta ut hela urverket om det inte var helt nödvändigt.
Fick uppfattningen han jag talade med var en försäljare. Det var väl de som försäljaren menade.
Yeah! Då skulle man kunna få råd med en Podium, DS Action eller få spara lite till någon automatare
Ännu en bild på min senaste DS Ph200m, här tillsammans med vårt senaste tillskott i hallen. Renault Megane R.S Trophy, Världens snabbaste framhjulsdrivna bil på Nürburgring.
Ser ut som ett luftigt och skönt band. Vad är det för material ?Det här blev ju en väldigt lyckad färgcombo om jag får säga det själv...
Jag söker länk eller gummi till denna, verkar helt enkelt inte finnas någonstans. Någon som kan tipsa mig om vart jag kan få tag i det?
DS Podium Square
Prova att maila klockia.se
Tack för tipset! De kunde ordna länk, dessvärre går den loss på ca 1600, tveksamt om det är värt det. Får ev bli ett hirsch gummi
Certinas länkar är kräkdyra. Lönken till min DS2a gpr på styvt 2 papp, får nästan en till för det priset.
Är de värda det? Aldrig känt på en faktiskt
Det blir ett gummi ska bara hitta ett vettigt, är sugen på ett två färgat, typ blått och rött med dubbla lagerNope. De är för all del inte dåliga men ändå nej.
Villken fas? Har du bild? Jag hittar inte när jag söker på nätet.Någon mer som lagt märke till fasningen mellan bandhornen på DS PH 200m? Varför är den där? Såg den idag då jag bör band på klockan.
Villken fas? Har du bild? Jag hittar inte när jag söker på nätet.
Den är grym!Gillar den här mer och mer... otroligt bra allroundklocka.
Den är grym!
Allt man egentligen behöver. Men nu är vi här inne på KS kanske inte riktigt så friska för att inse eller nöja oss med det
Håller med båda föregående talareDen är grym!
Allt man egentligen behöver. Men nu är vi här inne på KS kanske inte riktigt så friska för att inse eller nöja oss med det
Så sugen asså!!Jag har haft en DS Action Powermatic 80, fin klocka som i mitt tycke slår Longines Hydroconquest.
Jag köpte nu en DS Ph200M, lite mer retro, också med Powermatic 80. Ett väldigt bra automatiskt etaverk med 80h gångreserv. Du får en sådan för under 6k... Vill du ha en kronograf så tänk på att Certina DS Action kronograf är väldigt stor
Mkt bra, Grattis! Underskattad modell.Bristol 235 i nyskick