Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5-7 år enligt ETA.Någon som vet hur lång batteritiden är på en precidrive?
Hur sitter certina ds action divern på handen?Dagens duo läste jag om.
Min 30 och 40 års present ger en bra variation.
Dock ett stort sug efter fler alternativ.
Kikar på något lite mer dressat och ev. läderband.
Hur sitter certina ds action divern på handen?
Det är en indikation på att klockan behöver nytt batteri. Kallas end of life indikation har jag för mig.
Skickade in min Divers auto på service och fick tillbaka den med aningen moddat utseende. Vad är "fel", och vad tycker ni om det? Jag gillar hur det blev - tack Certina - men nästa gång kan ni ju fråga innan
det är premium om några årHej. Har en Certina DS Action Automat där indexen på ringen blivit gulare och gulare. Ska man ta detta som lite wear and tear, eller tycker ni man ska åtgärda det? Hur i så fall? Något man kan göra själv?
Mvh!
Känner tyvärr till, men på ett annat vis. Min ring blev helt matt och flammig första året. Blev åtgärd via garantin.Ganska vanligt med kvalitetsbrister på just de ringarna. Fråga i certinatråden..
Yes, jag fick alltså en ring från nya Divers auto, med "silvrig" lume/reflextext istället för vit/gulnad. Även index 12 är annorlunda. Klart snyggare, enligt mig.Bytte dom vridringen?
Yes, jag fick alltså en ring från nya Divers auto, med "silvrig" lume/reflextext istället för vit/gulnad. Även index 12 är annorlunda. Klart snyggare, enligt mig.
Idag kom armbandet från tid och ting. Mycket nöjd
Kom ett spännande rek. från Tyskland idag...