6700... det var ju rätt rimligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad jag kan se så är det samma klocka.
Snygg klocka. Jag har en likadan, fast en annan tavlaDs idag och jag vet att datumet stå fel
Snyggt,Min första Certina och riktiga dykarklocka, måste säga att jag älskar den. Det var ett väldigt genomtänkt köp och ångrar det inte. Köpt från Stjärnurmakarna i Farsta.
Certina DS Action Diver
Powermatic 80
Grön
Ganska säker på att det är 21mmHej Certina’gäng
Är undrade över om någon kan bredden på bandet för denna modellen? den är 43mm jag försökte hitta och hittade 20mm
men är osäker på om det inte det
Ganska säker på att det är 21mm
Superschysst! Känner du att det blir ett problem att matcha färgen med resterande outfit, eller bara att rocka på?Min första Certina och riktiga dykarklocka, måste säga att jag älskar den. Det var ett väldigt genomtänkt köp och ångrar det inte. Köpt från Stjärnurmakarna i Farsta.
Certina DS Action Diver
Powermatic 80
Grön
Så det är garanterat 21mm?Ja, modellen innan, utan powermatic, hade 21 mm iaf...
Om du redan har klockan kan du ju alltid plocka fram tumstockenSå det är garanterat 21mm?
jag tänkte prova nåt nytt som jubilee, det är därför ville vara säkert
tackOm du redan har klockan kan du ju alltid plocka fram tumstocken
Får man ha läderband på dykarur?
NEJ! Klart du gör som du vill. Länk, gummi eller nato är väl godkända alternativ ur funktionssynpunkt, men då 90% som vill ha en dykare och absolut vill ha mer än 10atm ändå inte kommer närmare vatten än handfatet kan du absolut köra allt ifrån nubuck till ödla Skit i vad andra tycker, ibland hör man liknelser som "sneakers till kostym". Jag tycker oxfordskor till träningsoverall är bättre liknelseFår man ha läderband på dykarur?
Har köpt en ny Certina ds action diver titanium powermatic 80 som är ultralätt och går väldigt noggrant mindre än +1 sek om dygnet.
Fråga är det vanligt att powermatic 80 uren går så noga har en äldre ds-1 titanium den sackar 9 sek om dygnet.
Trevlig klocka, men storHar haft den på mig 5 dagar nu får se hur länge den håller sig så.
Köpte den på klockor och smycken Jönköping nedsatt pris dygt 7800kr.
Har du titan oxå.ursäkta såg inte .Trevlig klocka, men stor
Jag har lillebror 41mm action precidrive i titan.