Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Billigare än i sverige iaf... nu hade dom dessutom nån jubileumsrabatt.
Fri frakt också
För mig blev den ännu dyrare;p
Srs, 2300 spänn är för mycket för den länken.
Jag har den starkt limiterade certina ds action big date 2018 som i blått bara kom på läder:
Nu fick jag tag i en ny originallänk till den svarta systermodellen... så jag presenterar vad som troligen är 1/1 certina ds action big date 2018 blå på originallänk:
Supernöjd
Kul med engagemang! Snyggt jobbat
Jag har den starkt limiterade certina ds action big date 2018 som i blått bara kom på läder:
Nu fick jag tag i en ny originallänk till den svarta systermodellen... så jag presenterar vad som troligen är 1/1 certina ds action big date 2018 blå på originallänk:
Supernöjd
Grymt!
Är inne på att göra det samma med årets variant.
Kan dock känna mej lite tråkig då jag redan äger 2 Certinor...
Nu kom den äntligen... älskade min gamla DS First från 2007 som jag tyvärr tappade. Försäkringsärende blev det, och det nya uret blev en DS Action Chrono titanium! Hoppas innerligt att den är lika stryktålig som min gamla tanksUppdaterad beskrivning 20171008:
Fick mitt staib idag som jag köpte här på ks. Dålig bild där den väldigt blå urtavlan se svart ut. Men tycker det blev ganska bra. Armbandet håller högre klass än allt annat jag har träffat på under min hittills korta klockkärriär
Fick mitt staib idag som jag köpte här på ks. Dålig bild där den väldigt blå urtavlan se svart ut. Men tycker det blev ganska bra. Armbandet håller högre klass än allt annat jag har träffat på under min hittills korta klockkärriär
Certina aqua terra
(Men det är väl ok... är ju "inhouse" )
Najs! Ref?
Min första Certina och riktiga dykarklocka, måste säga att jag älskar den. Det var ett väldigt genomtänkt köp och ångrar det inte. Köpt från Stjärnurmakarna i Farsta.
Certina DS Action Diver
Powermatic 80
Grön
Nytt från Certina (bild från Kristian Haagens instagram). Jäkla roligt att man lyckas få in ny teknik och innovationer även i lite billigare klockor. Snygg också.
Här finns mer info om Nivachron.
https://www.ablogtowatch.com/swatch-group-announces-nivachron-balance-springs/
Nytt från Certina (bild från Kristian Haagens instagram). Jäkla roligt att man lyckas få in ny teknik och innovationer även i lite billigare klockor. Snygg också.
Här finns mer info om Nivachron.
https://www.ablogtowatch.com/swatch-group-announces-nivachron-balance-springs/
Snygg!
Prisuppgift på den?
Skulle gärna ta den med quartz...
Snygg!
Prisuppgift på den?
Skulle gärna ta den med quartz...
925 Euros, så ett lite högre pris än vanligt för en Certina. Jag skulle dock gissa att kommer det vanliga (icke-jubileum) längre fram med lite lägre pris.
https://www.fratellowatches.com/certina-ds-1-nivachron/