Ganska mycket 7år,Mycket bra, använder den nästan dagligen och blir lika glad varje gång jag ser den på min handled. Det är verkligen en vacker klocka : )
Blev det nån service eller ej? Då funderar oxå behålla min ganska länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ganska mycket 7år,Mycket bra, använder den nästan dagligen och blir lika glad varje gång jag ser den på min handled. Det är verkligen en vacker klocka : )
Ser intressant ut, har en annan certina länk jag måste prova! Tack för tipsetNågon som sett denna kombon förut? Var inne i en klockbutik och blev förvånad över länken på ds pH200m
Denna trevliga nyhet dök just upp i mitt flöde https://stjarnurmakarna.se/klocka/certina-ds-1grabig-dateacaccad-c0294261109160-263352
Tipsa gärna om du hittar något passande. Jag lyckades inte hitta något bra band på 21mm så det fick bli ett mjukt 22mm-gummi.Provkört klockan med original läder ett par ggr men nu åkte det på ett svart gummi, kärlek direkt!
Blir att beställa ett trevligt 21mm nu!
Förutom dessa waffle från CNS så kör jag nästan alltid Bartongummi, deras Elite oftast.Tipsa gärna om du hittar något passande. Jag lyckades inte hitta något bra band på 21mm så det fick bli ett mjukt 22mm-gummi.
Att man har missat det! Barton har jag bara hört gott om och det är riktigt nice att man kan välja mellan 18-24mm. Billigt var det också. Tack för tipset!Förutom dessa waffle från CNS så kör jag nästan alltid Bartongummi, deras Elite oftast.
Man får välja färg på spännet också!
Att man har missat det! Barton har jag bara hört gott om och det är riktigt nice att man kan välja mellan 18-24mm. Billigt var det också. Tack för tipset!
Japp.Åker man på tull+avgift om man beställer från Barton?
Den va najs!Nytt från Certina DS Super H500M
Japp, då jag såg inlägget på FB trodde jag att den även skulle komma med svart tavla, men det verkar vara orange som gäller.Den va najs!
Japp, då jag såg inlägget på FB trodde jag att den även skulle komma med svart tavla, men det verkar vara orange som gäller.
Hallå!
Tack för insläpp!
Jo jag undrar var jag kan köpa en ny röd bezel till denna DS Action Chrono?
Föredrar svenska och engelska som språk på sidorna!
Är den lätt att byta tror du? Jag är ganska händig.Om den finns i rött kan din lokala urmakare hjälpa dej... typ alla såna är ju AD för certina.
Är den lätt att byta tror du? Jag är ganska händig.
Ja det är väl tyvärr aluminium till den.Jodå, annars tror jag att en ny insert inkl. Byte kostar max 400 hos en urmakare..