Ja, fast lite tunnare och lite mer modernt. Gillar länken skarptÄr lite osäker, men det ser ju likt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, fast lite tunnare och lite mer modernt. Gillar länken skarptÄr lite osäker, men det ser ju likt ut.
Har inte svar på din fråga men har en liknande etui. Jag använde den några veckor till diverse klockprylar men växte snabbt ur den, nu är ett helt skrivbord fylltCertinafantaster! Någon som har info på detta etui? Till vilken modell hör dessa egentligen?
Snygg!Har inte svar på din fråga men har en liknande etui. Jag använde den några veckor till diverse klockprylar men växte snabbt ur den, nu är ett helt skrivbord fyllt
Snygg NOR-klocka! Vilket år är den ifrån? Har för mig att det är Tissot nuförtiden. Även om äran är viktigast måste jag säga att Tissoten tyvärr inte är något att skriva hem om, utseendemässigt, i alla fall inte de som jag sett på armar.34 mm och manuell
Jag förstår dig. Mkt hype om SPB149j, när Certina DS Action 38 är både bättre specad, bättre länk och bättre pris.Udda byte kanske men jag har börjat inse att min Seiko spb149j är lite för stor för mig. Någon som vill byta mot en 38mm dykare med pengar åt mitt håll (helst svart).
Skriv i pm.
Gissar att den är från 1967Snygg NOR-klocka! Vilket år är den ifrån? Har för mig att det är Tissot nuförtiden. Även om äran är viktigast måste jag säga att Tissoten tyvärr inte är något att skriva hem om, utseendemässigt, i alla fall inte de som jag sett på armar.
Stämmer, det är Tissot Goldrun nuförtiden.Snygg NOR-klocka! Vilket år är den ifrån? Har för mig att det är Tissot nuförtiden. Även om äran är viktigast måste jag säga att Tissoten tyvärr inte är något att skriva hem om, utseendemässigt, i alla fall inte de som jag sett på armar.
Hitta du nåt schysst prisNu har jag gjort slag i saken och beställt en Certina DS Action Diver 38 mm i svart. Klockan är på väg från AD, så nu återstår bara att vänta...
6 800 kr inkl frakt hos Dit Ur, en dansk återförsäljare. Helt okej tycker jag. Fanns ett ex kvar i svart när jag la ordern.Hitta du nåt schysst pris
Grattis! Upp med handledsbilder sen.Nu har jag gjort slag i saken och beställt en Certina DS Action Diver 38 mm i svart. Klockan är på väg från AD, så nu återstår bara att vänta...
Jag har haft min i 26 år och är fortfarande mycket nöjd !Budade hem denna från tradera häromveckan. Inget speciellt men jag är mycket nöjd. Verkade som att den stannade inatt under några timmar men annars går den fint, quartz.
Lika fin idag!!Jag har haft min i 26 år och är fortfarande mycket nöjd !
Ser riktigt trevligt utNytt 19 mm tropic från Uncle Seiko! En veckas karantän hos Postnord och 160 kr i tull och moms men ändå värt det i slutändan, det finns liksom knappt några alternativ om man vill ha ett äkta gummiband i 19 mm. Riktigt mjukt och bekvämt samt sådär glansigt som ett tropic ska vara. Toppklass! Kan verkligen rekommendera denna tillverkare. Totalt kostade det mig 665 kr, vilket är helt rimliga pengar. Jag räknar med att slita in detta i många år framöver.
Älskar sköldisen på baksidan av DS Action, faktiskt en av de finaste baksidorna jag vet. Mycket bättre än safirglas med insyn i ett generiskt ETA-verk.