• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella Certina tråden!

Stenholm13

Cartier
Så det gamla gummit passar även på nya uppdaterade 43 mm? Riktigt vass look, helt klart den jag själv hade valt, gummiälskare som jag är. Hittar inte den här konfigurationen på Certinas hemsida konstigt nog.
Min förra Certina
IMG_8566.jpeg
Vad är rimligt att betala för en sån beggad?
 
Det var riktigt snyggt, tyvärr inga fler bilder. Deras standard lås med dyk-förlängning. Som sagt lite för stor
Certina skulle släppt denna modell med gummi 👍. Super snyggt! Tycker klockan är väldigt fin men lite för stor och klumpig på länk. Har du mer bilder klockan med gummit på? Vilket lås är det?
det är väl det här eller ?
 

Bilagor

  • IMG_8333.png
    IMG_8333.png
    77.7 KB · Visningar: 20

SörenWarg

Omega
2-Faktor
Snyggt! Men är det någon som vet om man kan få integrerade band till den där nyare modellen av ds action? Eftermsrknads eller orginal
Det finns en som kallas Curved FKM hos bl.a. Watchwear som sägs funka med ett antal 42mm klockor men även Sinn 556, som är 38,5mm i diameter om jag inte missminner mig. Det integrerade gummibandet kanske skulle fungera med DS Action diver men jag har inte testat själv.
 
Topp