Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StörtsnyggAlpine Eagle trivs stört bra i solsken.
Tackar tackar. Ja den ger mycket glädje.Störtsnygg
För dyr för mig men jag har alltid gillat Chopard. Stort stort grattisTackar tackar. Ja den ger mycket glädje.
Inte alls dum. Men cherryn... Cherryn! Finns i upplaga om 10 ifall jag minns rätt. Ska se om jag hittar bild på denHittade denna precis på instagram. Inte dum alls.
Välkommen hit! 7100 för service.Hej,
Som ny medlen här tänkte jag dela med mig lite.
Några bilder på min Chopard LUC Sport 2000 med metallänk.
Är nöjd med den men tyvärr en riktig repmagnet så framöver behöver den borstas om iom Chopard-service, vilken kan gå på 10-15 K har jag hört. Nån som vet om det stämmer?
Behöver en mer oöm klocka, gärna med in-house urverk och som ger ett ganska cleant intryck, måste inte vara Omega, Brietling eller liknande. Tips? Pris 20-40 K SEK
Tack, så mycket! Det där alternativet lät rätt bra, vem erbjuder den servicen?Välkommen hit! 7100 för service.
Vad får man ge för en sån?Hittade denna precis på instagram. Inte dum alls.
Jag har ingen aning faktiskt.Vad får man ge för en sån?
Himla fin, den där Örnen
Riktigt bra. Vad är det för size?
Vilka grejer de gör!! Chopard förtjänar mer uppmärksamhetTror inte jag har postat denna bilden här
Vilka grejer de gör!! Chopard förtjänar mer uppmärksamhet
Aha!! Riktigt dålig koll på Chopard måste jag säga. Tokfin va den i alla fall.Snarare gjorde. Denna LUC är från 1998 och verket som sitter i den finns inte i någon modell just nu. Eller snarare den fina versionen av detta verk, 1.96
Helt perfekt. Som en äldre Sub.Riktigt bra. Vad är det för size?
Uppdragningsmekanismen frikopplar när den är fullt uppdragen. Själv snurrar jag bara ett par varv för att få igång. Stannar den under dagen vred du upp för lite. Har dock inte haft ditt verk men är ju universellt.Hej,
Min klocka har ursprungligen en gångreservpå 60 timmar men ingen aning om vad den är idag men tänkte försöka ta reda på det.
Men några frågor inför det, ifall någon vet... Vilket är max antal varv jag kan vrida som inte riskerar att skada den? Och om den stannat hur många varv bör jag vrida upp den?
Tacksam för svar!
Chopard 4.96 urverk