Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, frågade Chopard som är rätt tillmötesgående och de skrev att från noll bör man vrida 60 varv för full reserv. Annars gör jag allt som oftast som du skriver, vrider ett par varv om den stannat. : )Uppdragningsmekanismen frikopplar när den är fullt uppdragen. Själv snurrar jag bara ett par varv för att få igång. Stannar den under dagen vred du upp för lite. Har dock inte haft ditt verk men är ju universellt.
Pun unintended med ramadan som startar idag?Åter runt handleden efter en månads fasta.
såååå trevlig. Alpine Eagle 41.
Ping @Echo Delta @McGyver @rogart-63.Är det någon som vet vad den inringade komponenten heter och vad den är till för?
Påminner om sidan av en cykelkedjelänk.
Ingen aning. Men ser ut som nåt det skulle sitta nåt hjul till uppdragsdrivet på .
Såg den också häromdagen. Nästan så att den slår cherryn jag länkade för ett tag sedan. Men bara nästanNytt från Insta.
Nu har jag äntligen fått hem den och den är mycket bättre i verkligheten än på bild.
(mitten bild är inte tagen av mig)
Är i Milano nu, här fanns stål 41mm i skylten.Provade TT Alpine Eagle hos Chopard AD på Mykonos för ett par veckor sedan. Mycket trevlig botique manager som jag pratade klockor med ett tag. TT var det enda i butiken, stålmodellen fick de begränsad tilldelning av och lång väntelista fick jag berättat
Kan vara display only, på Santorini sade de att det är låg tilldelning med lång väntetid på stålÄr i Milano nu, här fanns stål 41mm i skylten.
Om den är till salu kan jag inte svara på dock.
Absolut, så kan det vara.Kan vara display only, på Santorini sade de att det är låg tilldelning med lång väntetid på stål
Ingen aning, kan hända att märket är populärare i vissa regioner jämfört med andraAbsolut, så kan det vara.
Så de finns inte på hyllan att handla på Nymans Ur heller då?
Absolut, så kan det vara.
Någon som har haft en Tonneau ? Blivit sugen på att testa en 2248 men känns som de kan vara lite svåra i storleken och få att se bra ut.
Danke! Ah visste inte att de gjort klockor åt Graff.Den officiella Chopard-tråden
Har en St.Moritz gen2, kom 98 och tillverkades inte så länge. Frédéric Piguet caliber 1150 med 100h gångreserv, 37mm. Används dagligen, den har verkligen en solid och tung känsla. Nu när man ser din gen2 så anser jag att Chopard borde använt den i sitt marknadsmaterial. Den ser mycket mer lik...klocksnack.se
Absolut, så kan det vara.
Ingen aning, kan hända att märket är populärare i vissa regioner jämfört med andra
Var där i veckan och då hade de en hel del av dem. Ingen aning om det var visningsex eller till försäljning dock.