Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, den är så galet fin!Knappt nöjd...
Tack så mycket! Jag är så löjligt nöjd just nu.Grattis, den är så galet fin!
Den är grymt cool!Ibland får man ångra sig, vad skulle jag släppa iväg denna för. Saknar den!
Så snygg!Knappt nöjd...
Det tycker jag att du ska! Kommer nog att hålla mig till länken till att börja med men kommer definitivt att testa annat sen. Jag gillar verkligen gummi så det får bli det i så fall.Så snygg!
Får ta på min också ikväll!
Kommer du köra den på band eller håller du till länk? BOR-länken är så galet skön tycker jag!
Sexig? Jepp!
Ja, den ligger riktigt bra på armen. Bred bas och låg boett gör att den sitter helt perfekt och inte tippar eller försöker flytta sig. Tyngdpunkten ligger väldigt nära armen.Ser bekväm ut. Iaf så ser det ut på bild nr 2!
Doxa är ju helgrymma. Lite som Squale, att de i princip bara gör dykarklockor, gärna med fina färger ocksåJa, den ligger riktigt bra på armen. Bred bas och låg boett gör att den sitter helt perfekt och inte tippar eller försöker flytta sig. Tyngdpunkten ligger väldigt nära armen.
Ja, dessutom har båda en design som skriker funktion framför allt. Riktigt härliga.Doxa är ju helgrymma. Lite som Squale, att de i princip bara gör dykarklockor, gärna med fina färger också
Helgrym! Bra pris på dessa också om man jämför med de andra.Blev visst en Doxa här också, kanske inte den mest ikoniska av boetter om man tänker på Doxa men den är störtskön sanna mina ord.
Underbara former och linjer som upplevs olika beroende på vinklar samt rejält välvt glas som var tio ggr vackrare än förväntat
Det har nämnts tidigare, tror detta är det enda exemplaret på forumet vilket är helt bisarrt egentligenHelgrym! Bra pris på dessa också om man jämför med de andra.
Hade inte tackat nej till en turkos sådan där! Ända problemet blir vad man gör med klockan under vintermånaderna
Jasså, bara en här alltså? Intressant.Det har nämnts tidigare, tror detta är det enda exemplaret på forumet vilket är helt bisarrt egentligen
Var också inställd på aquamarinen men orange är trots allt jävligt Doxa rent ut sagt.
Äsch, du vet ju redan att jag struttar runt med s.k sommarklockor året runt
SnyggtKnappt nöjd...
Tack!
Mycket trevlig och den lär bli svår att hitta igen.Ibland får man ångra sig, vad skulle jag släppa iväg denna för. Saknar den!
Jag har nött många Doxa, både vintage och nya men nu är jag helt borta. Använder typ bara min Black Lung. Jag är ute. Game over!! Förutom Carbon då..Lika glad varje gång jag använder den.
Jag har nött många Doxa, både vintage och nya men nu är jag helt borta. Använder typ bara min Black Lung. Jag är ute. Game over!! Förutom Carbon då..
Riktigt nice. Är det ett COSC-verk i?Knappt nöjd...
Bild?Kommer ha en 1500T Searambler, silver tavla med orange detaljer till salu inom någon vecka, efter att den servats av mig.
Varken box eller papper medföljer, men den kom ursprungligen från Doxa till en av deras ambassadörer inom teknisk dykning, där jag själv även är aktiv.
Den sitter på gummiband också, skickar den i en service case från Panerai (fel märke, jag vet, men har ett gäng liggandes på jobbet.)
Hojta om någon är sugen!
Japp, det stämmer bra.Riktigt nice. Är det ett COSC-verk i?
Den tickar box efter box.. Vore skitkul med en äldre beater.Japp, det stämmer bra.
Äldre? Den är från 2016/17Den tickar box efter box.. Vore skitkul med en äldre beater.
Precis, jag menar att jag själv vill ha en äldre beater.Äldre? Den är från 2016/17
Köp från sajten om du är sugen. Leverans inom nån dag baraBra läckra dessa klockor
Någon som beställt från deras sida? Eller finns den någon AD i Sverige?
Lite små sugen på en med gul tavla...