I längtan på ACE kör jag Catalinan!
Någon som fått hem ACE ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Catalinan är supersnygg.I längtan på ACE kör jag Catalinan!
Den kommer man ju förboka direkt det går!Catalinan är supersnygg.
Ingen ACE, väntar på frogdiver
Jäkla fräsigt! Vad är det för länk och vart får man tag i en sådan?Kunde inte låta bli att skaffa en svart länk till min Catalina
Köpte den hos Malm, orginal Catalina länkJäkla fräsigt! Vad är det för länk och vart får man tag i en sådan?
Aha, visste inte dom hade länkarKöpte den hos Malm, orginal Catalina länk
Kolla deras hemsida där hittar du alla möjliga kombos till den.Aha, visste inte dom hade länkar
Är det ett grönt nato du har påKör lite svart idag med Catalina DLC
Ja, är ett grönt nato från Erikas MN strap.( I utförande ORIGINAL-2 Tone med pvd hardware).Är det ett grönt nato du har på
Den skulle presenteras 2021 Q3 och sedan börja levereras 2022 Q1. Har gått länge och väntat nu, hoppas de hinner få fram den lagom till julVad händer med dykaren tro? Skulle inte den komma den här hösten?
Ja, men exakt! Då minns jag rättDen skulle presenteras 2021 Q3 och sedan börja levereras 2022 Q1. Har gått länge och väntat nu, hoppas de hinner få fram den lagom till jul
Har inget tips, men samma "problem" på min airwolf-länk. Kommer ofta åt och öppnar den av misstag när jag böjer på handledenKöpte en Dalton beggad i kväll, förra ägaren har inte använt länken så mycket. Jag upptäckte att länken öppnar väldigt lätt. Är det någon mer som har upplevt samma bekymmer och kanske har något tips vad man kan göra. Utom det självklara att byta ut låste då
Har ingen jämförelse med skx007 men generellt kan jag säga att den bärs väldigt bra med lite nedåtlutande bandhorn som följer armen. Är hyfsat tunn så blir inte direkt topptung heller utan ligger ganska slimmad.Hej! Har fastnat för Malms klockor! Har tyvärr för liten handled men hur tycker ni att den sitter dessa 41 mm modellerna Dalton och Catalina? Någon snäll själ som kan lägga upp en bild på hur den sitter i jämförelse med en skx007?
Gud vad snyggt! Den ser relativt tunn ut ändå asså! Tror har en 39 mm som är tjockareHar ingen jämförelse med skx007 men generellt kan jag säga att den bärs väldigt bra med lite nedåtlutande bandhorn som följer armen. Är hyfsat tunn så blir inte direkt topptung heller utan ligger ganska slimmad.
Jag har ca 17,5 cm handled som referens.
Denna modellen var riktigt snygg!!Har ingen jämförelse med skx007 men generellt kan jag säga att den bärs väldigt bra med lite nedåtlutande bandhorn som följer armen. Är hyfsat tunn så blir inte direkt topptung heller utan ligger ganska slimmad.
Jag har ca 17,5 cm handled som referens.
Tack! Catalina i brons som tyvärr inte säljs längre. Men finns ju i stål fortfarande.Denna modellen var riktigt snygg!!