Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessa airwolf klockor som det även står "flygtekniker" på, kan en vanlig dödlig få tag på en sån? Jäkligt ball måste jag sägaHade lite tråkigt häromdagen. Tyvärr missade jag att göra rent klockan innan och jag är väl ingen proffsfotograf...
Tackar tackar! Jag är också en "vanlig dödlig", men har turen att ha en vän som är Flygtekniker som kunde lösa en fot in åt mig på just denna modell när de skulle beställas åt honom och hans kollegorDessa airwolf klockor som det även står "flygtekniker" på, kan en vanlig dödlig få tag på en sån? Jäkligt ball måste jag säga
Coolt! Vilken tur du hade Skadar ju aldrig att höra med dem som du säger . Kostade den mer än den vanliga?Tackar tackar! Jag är också en "vanlig dödlig", men har turen att ha en vän som är Flygtekniker som kunde lösa en fot in åt mig på just denna modell när de skulle beställas åt honom och hans kollegor
Så tror inte det finns någon annan möjlighet än det, men Malm verkar ju väldigt tillmötesgående så kan ju inte skada att maila dem och fråga
Ja ibland ska man ha det ocksåCoolt! Vilken tur du hade Skadar ju aldrig att höra med dem som du säger . Kostade den mer än den vanliga?
Också lite nyfiken på det. Är riktigt sugen på en MALM faktiskt, Airwolf eller om man ska vänta till dykaren kommer.Hur står sig Malm kvalitetsmässigt sett till sitt pris? Alltså är den värd sina pengar? Har varken klämt/kännt eller sett en irl därför jag frågar .
Hur står sig Malm kvalitetsmässigt sett till sitt pris? Alltså är den värd sina pengar? Har varken klämt/kännt eller sett en irl därför jag frågar .
Jag gillar MALM. Har en Catalina i brons som jag använt ganska mycket. Tycker kvaliten är bra överlag. Deras kundservice är fantastisk.Också lite nyfiken på det. Är riktigt sugen på en MALM faktiskt, Airwolf eller om man ska vänta till dykaren kommer.
Airwolf en e så grym, skriker toolwatch! Å den det står flygtekniker på hade verkligen vart nåttOckså lite nyfiken på det. Är riktigt sugen på en MALM faktiskt, Airwolf eller om man ska vänta till dykaren kommer.
Låter bra att höra att den även slår seiko i samma prisklass. Jag är minst sagt sugen på flera av deras modeller. Just att man har samarbetat med diverse piloter/tekniker och dylikt när man har tagit fram de olika modellerna gör ju att det kittlar lite extra! De kommer med mycket intressant och Röjdykaren som är på gång verkar ju hur ball som helst. Det känns som att det är ett märke som bara kommer att växa framöver Får ta och testa något som sagtJag gillar MALM. Har en Catalina i brons som jag använt ganska mycket. Tycker kvaliten är bra överlag. Deras kundservice är fantastisk.
Vill nog påstå att den i alla fall slår vissa Seiko i samma prisklass på fingrarna.
Får ni möjlighet att köpa för rabatterat pris eller är riktigt sugen så tycker jag definitivt ni ska testa
Hur står sig Malm kvalitetsmässigt sett till sitt pris? Alltså är den värd sina pengar? Har varken klämt/kännt eller sett en irl därför jag frågar .
Också lite nyfiken på det. Är riktigt sugen på en MALM faktiskt, Airwolf eller om man ska vänta till dykaren kommer.
Kul att höra att du är nöjd !Jag fick hem en ny Catalina idag, jag är mycket nöjd med kvaliteten på klockan.
Finishen är väldigt bra, knapparna till kronografen är bland de skönaste, tydligan och distinkta klick i bezelen, med mera.
Lådan som klockan kom har en riktigt lyxigkänsla!
Jag är förvånad över hur mycket klocka detta är för pengen man betalar.
Bemötandet från MALM är utmärkt!
Jag är helt såld, en Ace pilot är beställd!
Bor någon av er i Sthlm kan jag gärna möta upp er så ni får klämma på min MALM över en kopp kaffe! (Bara PMa)
Bor någon av er i Sthlm kan jag gärna möta upp er så ni får klämma på min MALM över en kopp kaffe! (Bara PMa)
Kul att höra att du är nöjd !
Bor tyvärr 40mil från Stockholm annars hade jag gärna tagit en kopp kaffe och klämt på din Malm
Syd, 10mil norr om GöteborgHehe, ibland är man ute på tur, bor du norr eller syd Stockholm sett?
Hojtar om jag är där i krokarna!Syd, 10mil norr om Göteborg
Då finns en Airwolf Flygtekniker rätt "nära" att kolla på nån gång kanske, drygt 7mil norr om gbgSyd, 10mil norr om Göteborg
Spännande!!!!Kunde inte hålla mig så slängde in en beställning efter besöket..vilken det blev kommer förhoppningsvis inom kort i denna tråd.
Grattis, riktigt bra! Du fick då verkligen något ovanligt med den där, när det bara finns 10 stEfter att ha spanat ett tag, och till slut blivit kompis med tanken på att ha något riktigt kul och ovanligt, satte jag imorse telefon att ringa lite tidigare, så jag kunde besöka Malms innan jobbet. Supertrevliga hela bunten Fick till och med klockan levererad till jobbet senare på eftermiddagen
Air Wolf Red Ltd. #9/10
Jag har beställt en av dessa skönheter. Är ju ett stort fan av Draken och Malms klockor.Nytt släpp från Malm, förköpserbjudande för 4890kr just nu (ordinarie 6890kr)