Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Angående gummibandet så även om jag tycker bandet i sig är bra så föredrar jag denna klocka på länk, både avseende komfort och design. Dock så är det ju mycket en smaksak.När man håller och ser på klockan så förstår man att den först och främst är byggd för er som ska använda den i tjänsten.
Baklocket är lika förutom i mitten. På den civila är den förutom serienummer helt slät. Kan slänga upp en bild sen.
Då får de bli ett gummi. Kör på det svarta men det blå tycker jag är coolt. Då kan man även dra historian varför den är gul på insidan Kompisen fick sin igår så jag ska prova hans gummiband.
Jag vet inte om jag stukade en sprint när jag kortade länken. Den ville gärna vandra ut. Höll på att tappa den i golvet första kvällen. Tog en av de överblivna sprintarna som verkade tajtare.
Nu har min skickats, med tur imorgon annars onsdag. Bilder upp direkt!Okej Niklas då vet jag att det är ett tag kvar, beställde nog i början på feb.
Lägg gärna ut en bild när du fått din för du ligger drygt 14 dagar före så får man en uppfattning
Grattis! Meeer bilder, urtavlan ser grym utÄntligen kom den.
Det kommer.Grattis! Meeer bilder, urtavlan ser grym ut
Riktigt finRiktigt nöjd.
Tavlan är ju succéRiktigt nöjd.
Riktigt nöjd.
Verkligen magisk tavla! Klockan lär ju dessutom bara bli snyggare ju mer patina den fårRiktigt nöjd.
Ja lite patina på den så jäklar.Verkligen magisk tavla! Klockan lär ju dessutom bara bli snyggare ju mer patina den får
Hur bärs den? Hade själv slagit till om det inte var för storleken på 43mm (hade gärna fått vara 39-41mm för min del)…
Jag börjar ångra mig ju mer jag tittar på den och ju mer jag fantiserar mig en bra patina på klockan ihop med den gröna urtavlan. Blir nog att backa på returen!Riktigt fin klocka, men jag klickade inte riktigt med den, om någon vill ta klockan till förbokningspriset 6990 kr plus ett grönt läderband istället för det svarta som ingick så skicka ett pm. Har mailat om retur till malm så den går i retur så snart de återkopplat annars.
Svar från Malm: Det är serienumret du tittar på som följer i kronologisk ordning från 47.001 till 47.300. Vi gör ingen skillnad på grön eller blå färg utan man får det numret man får utifrån när beställningen lades "Jaså har dom inte? Har för mig jag frågade om dom skulle vara numrerade och att det skulle vara så! Men grattis iaf
Standard varianten selitta 200-1Visa gärna en baksida någon!!