Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt strapmonster imo!Elastiskt nato på viklås var nåt nytt. Men jävlar i min lilla låda så behagligt.
![]()
![]()
![]()
Riktigt snyggt var har du införskaffat det?Riktigt strapmonster imo!
Tack. Den är snyggareSnygg! Den ser finare ut på dina bilder än på typ hemsidan.
Kul med mycket bilder. Dom är fantastiskt trevliga och hjälpsamma.Jo! Nu har jag varit i Linköping och hämtat min Catalina tillsammans med två kompisar som jag hoppas jag kan dra ner i i klockträsketvarav en inhandlade en Comander med blå urtavla, och som är en härlig känsla av hobby och vilja hitta den perfekta klockan/ samlingen mm. Vi fick en fantastisk indroduktion/ information av Adam som är ansvarig för sälj och deras hemsida. Fick se den boett som är till den nya hertige tunnan mm. och en otroligt trevlig och duktig urmakare Sofia som jobbat som det i över tio år och nu är del av koncernen Malm Watches, fick många goda råd tips om hur man sköter sina klockor i mitt fall ”skötebarn” Hursomhelst ett par timmar går snabbt och hade man bara tänkt till hade jag frågat mer om ditt och datt när man har kunskapen inom reach! Här kommer några goda bilder från ett trevligt möte hos Malm Watches showroom i Linköping
Återigen tack för ett trevligt möte Malm Watches!!! Mvh Sage
Obs! Sista två bilderna är bilfärden före och efter![]()
Riktigt fin. Ser ut att vara samma boetform i grunden som frogdiver.Vill att Catalina’n ska då lite mer cred igentemot frogdiver, vill bara säga så djävla nöjd![]()
Galet nöjd jag med. Men vilket band är det? Malms egna?Vill att Catalina’n ska då lite mer cred igentemot frogdiver, vill bara säga så djävla nöjd![]()
Gick det smidigt att beställa från Zuludiver?Elastiskt nato på viklås var nåt nytt. Men jävlar i min lilla låda så behagligt.
![]()
![]()
![]()
Inga problem.Gick det smidigt att beställa från Zuludiver?
Skicka mig ett pm.Pris med det bandet på bilden?
Hej!Hmm, nån som har koll på vad som krävs för att få köpa versionen med grodan på urtavlan på nya Frogdivern? Räcker det att man gjort värnplikten för drygt ett decennium sedan?
Slänger in en bild på min gamla Catalina för skojs skull!![]()
Ah ok, tack då vet jag. Var skyttesoldat så får bli utan grodan isf!Hej!
För att få köpa Frogdiver med grodan på tavlan och utbildningstecknet på baksidan så behöver du vara examinerad/godkänd röjdykare i flottan. Räcker med värnplikt som röjdykare.