Wooooah! Ingen dålig samling du har där! Väntar också på en Whitefox! är du nöjd? Vilken är din favorit så här långt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockorna tillhör min farsa. Tycker dom är härliga alla tre, men Whitefox är bra cool.Wooooah! Ingen dålig samling du har där! Väntar också på en Whitefox! är du nöjd? Vilken är din favorit så här långt?![]()
Riktigt häftig. Det krävs att man gör lumpen, tar helicert, och får anställning, för att kunna beställa en sån? Man får sätta upp en långsiktig plan..MALM Whitefox Chronograph 41. Hade tänkt byta till skinnarmband idag, men bandstiften är definitivt inte av den greppvänliga typen så det får vänta. Hade varit fint med förborrade lug holes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej! Är du nöjd med den? Jag är själv spekulant på enMALM Whitefox Chronograph 41. Hade tänkt byta till skinnarmband idag, men bandstiften är definitivt inte av den greppvänliga typen så det får vänta. Hade varit fint med förborrade lug holes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej! Är du nöjd med den? Jag är själv spekulant på en
Ett sent svar är också ett svar (fritt Lundell) Tack oavsettSent svar, missade din fråga häromdagen. Jodå, jag gillar Whitefoxen. Främst för kopplingen till en av de helikopterdivisioner som ligger mig mest varmt om hjärtat. Kul också att den är helsvart till skillnad från övriga MALM-kronografer och har kolfibertavla med flygvapen- och divisionslogga. Meca-Quartzverket funkar bra men sekundvisaren nollar inte alltid perfekt när man återställer kronograffunktionen vilket är lite irriterande. Jag har ett par skinnarmband till den men bandstiften är knepiga att få ut så än så länge sitter länken kvar. Lugholes hade suttit fint.
![]()
Den hade jag missat helt.Så var dagen kommen, lansering av klockan jag fått ha ett liiitet finger med i desigen av. Ska bli otroligt kul när väl leveransen sker!
https://se.malmwatches.com/pages/air-wolf-collection
Så var dagen kommen, lansering av klockan jag fått ha ett liiitet finger med i desigen av. Ska bli otroligt kul när väl leveransen sker!
Nja, den är inte slutsåld riktigt än. Man kan börja förhandsboka när timern är nere på nollGillade den mycket. Synd bara att den redan är slutsåld, men kul så klart för Malm![]()
Nja, den är inte slutsåld riktigt än. Man kan börja förhandsboka när timern är nere på noll![]()
Det är fredag kväll, då får man vara lite genialisk. Det är sedan gammaltAha...vilket geni man är ibland![]()
Den ser riktigt lovande ut, gillar tooligheten (nytt ord?) Och den distinkta tydliga urtavlan och visarna. Påminner om en B&R, men oj så mycket smidigare! Den måste jag nog beställa...Så var dagen kommen, lansering av klockan jag fått ha ett liiitet finger med i desigen av. Ska bli otroligt kul när väl leveransen sker!
Bra jobbat! Ser riktigt nice ut! Kliar i köpfingret, men budgeten tillåter inte riktigt...Grymt kul med lanseringen av Air Wolf.
Det var jag som drog igång projektet och hade visionen att ta fram en klocka för oss militära flygtekniker. Första skissen jag gjorde innehåller alla element som den färdiga klockan gör.
Måste lyfta fram Marcus på Malm watches, designarbetet och hans engagemang gjorde arbetet att ta fram klockan till ett riktigt kul projekt. Nästan så man blir sugen på att höra om han vill ha hjälp med fler projekt.
Spännande att se hur den tas emot av klockentusiasterna
Oooh, ser fram emot bilder sedan när den långa väntan är överJag slog till!Bara sätta sig och vänta nu...
![]()
Oooh, ser fram emot bilder sedan när den långa väntan är över![]()
Ja, jag håller med. Stenhård klocka!Kunde inte hålla mig. Otroligt go design. Fick Rambo feeling. Längtar...