• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella MALM tråden

jodan75

Omega
2-Faktor
Idag provar vi MALM på nytt band, ett racingband från Geckota, sålt av @Royal Straps . Tycker det funkar.

Gillar den här klockan mer och mer faktiskt.

DSC_0060.JPG
DSC_0061.JPG
Samma här, har exakt samma Dalton. Riktigt nöjd och den får mkt handledstid trots flera vassa "konkurrenter". Lagom stor, sitter skönt och har en snygg urtavla.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Snyggt gummiband! Har du planer på att bada med den i sommar? Spännande och se hur snabbt den patineras (heter de så??) av lite salta bad. 🌊
Tack! Saknar bara ett spänne i brons som passar gummit, men gillar kombinationen! :)
Klockan kommer definitivt få följa med på lite plask i sommar så det ska bli spännande att se utveckligen på patinan efter sommaren!
 

Eroll

Cartier
Riktigt snygg!! 🤩

Ja jag måste säga att den ser riktigt bra ut, jag gillar speciellt alla referenser till stridsflyg, och att det är applicerade siffror och indexmarkeringar.

Ett minus är armbandet. Det saknar justeringsmöjlighet, och spännet går upp väldigt lätt, räcker med att jag böjer handleden lite så går spännet upp, och då sitter det ganska löst, eftersom justering saknas och en länk till bort blir för tight istället.
Men med nytt armband blir det här lätt min sommarklocka. :)
1274B0B7-1534-4B36-8E61-DA6E28C122BD.jpeg
A8BD367C-7BC0-43EE-8E19-66066EC71718.jpeg
 

Islay

Panerai
2-Faktor
Nytt släpp på Catalina i carbon.
Riktigt lyckad tycker jag👌
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Nytt släpp på Catalina i carbon.
Riktigt lyckad tycker jag👌
Tyckte också den var riktigt lyckad, snyggt med den orangea texten😃
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Nytt släpp på Catalina i carbon.
Riktigt lyckad tycker jag👌
Håller helt med. Den här setupen ser riktigt grym ut! Vilken tavla!
1622228422006.png
 
Topp