Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp den svarta!Fortfarande sjukt nöjd med min airwolf, och har varit sugen på en brons-Catalina men fasen vad det kliar i fingrarna att beställa en Dalton II nu också...![]()
Vi får se sen efter flytten och sommaren hur det blirKöp den svarta!
Hade jag kunnat prova dem i butik hade jag ev köpt den helsvarta istället. Tycker att den ser riktigt fin ut, men tog silver då det kändes mest safe.
Inte för att stressa dig, men "LIMITERAD TILL 200 EXEMPLAR".Vi får se sen efter flytten och sommaren hur det blir![]()
Ber om ursäkt för dubbelpost, men detta kanske kan påskynda ditt beslut:Vi får se sen efter flytten och sommaren hur det blir![]()
(Jag måste lära mig hur man rengör en klocka innan jag tar fram kameran... )
Beställde en igårDom nya Catalina är riktigt trevliga.
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Har ju också bronsaren, med grön tavla. Hade tänkt komplettera med en carbon också, funkar ju skitbra ihop!Lika men ändå väldigt olika!
![]()
Visst gör dom det! Carbonen använder jag på jobbet och perfekt som bruksklocka och bronsaren är lite mera dressig.Snyggt! Har ju också bronsaren, med grön tavla. Hade tänkt komplettera med en carbon också, funkar ju skitbra ihop!![]()
Vafalls!? Följer det med extra band? Kollade inte vad mer som fanns i lådanTestar svarta lädret som jag hade glömt följde med.
Väldigt mjukt och följsam kvalitet.
![]()
![]()
Njae, jag tror jag kompleterade med ett extra. Lade till ett Carbon hybrid som jag haft tills nu. Kan även rekommendera det även om det är lite styvare och tjockare men tål vatten och annat.Vafalls!? Följer det med extra band? Kollade inte vad mer som fanns i lådan![]()
Aah trodde de kanske va nya dykarn?!Inte lika grym på fotografering som många andra. Men här kommer en Airwolf i tråden.
![]()