DenCho
Basic
diggar dock bara brons varianten får väl vänta på någon som vill sälja denTack! Catalina i brons som tyvärr inte säljs längre. Men finns ju i stål fortfarande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
diggar dock bara brons varianten får väl vänta på någon som vill sälja denTack! Catalina i brons som tyvärr inte säljs längre. Men finns ju i stål fortfarande.
SKX007 vs Dalton 2 på 19,5cm handled:Hej! Har fastnat för Malms klockor! Har tyvärr för liten handled men hur tycker ni att den sitter dessa 41 mm modellerna Dalton och Catalina? Någon snäll själ som kan lägga upp en bild på hur den sitter i jämförelse med en skx007?
Har du provat o fråga dem direkt? Grabbarna brukar svara snabbt och är justa. ([email protected])Fråga fällande MALM Dalton 2.
När jag köpte min i somras så stod det att de var limited edition men nu säljs de utan att de nämns som limited.
Hur kommer det sig? Bestämde de att tillverka fler eller lyckades de inte sälja alla tidigare?
Min order:
Är dom numrerade? Annars betyder limited edition ingenting. Bara rent säljsnack. Gäller allt från klockor till bilar.Fråga fällande MALM Dalton 2.
När jag köpte min i somras så stod det att de var limited edition men nu säljs de utan att de nämns som limited.
Hur kommer det sig? Bestämde de att tillverka fler eller lyckades de inte sälja alla tidigare?
Min order:
Hmm.. my bad. Det står ”Limited Edition”..Vet att de när det gäller ACE, så skrev de att de tillverkar och numrerar vartefter de beställs. Tror inte det står något om Limited på den modellen..
Samma effekt som Pfizer har, och då syftar jag inte på deras vaccin mot Covid.
Ah ok, det förklarar en del. För de gick ut med att den var limiterad till 200 exemplar.Är dom numrerade? Annars betyder limited edition ingenting. Bara rent säljsnack. Gäller allt från klockor till bilar.
Har svårt att tro att dom har sålt slut på dom 200 exemplaren ännu. Men borde förstås fortfarande stå LIMITED EDITION.Ah ok, det förklarar en del. För de gick ut med att den var limiterad till 200 exemplar.
Har tyvärr inget bättre bevis än ett gammalt inlägg från mig tidigare i tråden:
Såg det också precis… Riktigt trist! Samma visa som med Landsort alltså…Tråkiga nyheter…
Frågan lyder alltså, vem hinner först Malm eller SjööSåg det också precis… Riktigt trist! Samma visa som med Landsort alltså…
Precis!Frågan lyder alltså, vem hinner först Malm eller Sjöö
Enligt deras hemsida kan man inte se när en Malm dykarklocka eventuellt kommer. Vet någon?När släpper Malm sin dykare?
Passade bil till klockanMin nya Malm J35