• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wydestream

Panerai
2-Faktor
IMG_6883.JPG
Inte dum den där! :)
Bärs den väldigt stort?
 

hnric

Breitling
Det enda som jag inte gillar är att datumtavlan är vit. Det stör dock inte alls lika mycket på din som på S&G.
Annars hade jag köpt S&G på en gång!
Det blir att fundera lite här. Tudorn, speedy eller sinns 103 st sa.
Precis beställt en 104 st sa w, men hänger ju i den här tråden ändå... Och har börjat kolla på lite olika förvaringmöjligheter. Kan bara bli bra :)
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Är torn mellan två klockor. Det är blåa black bayen och pam 112. Det är två helt olika klockor. Här får man höra att man ska köpa BB. I Paneraitråden att man ska köpa 112. Det är en svår kamp det här..
Jag har ägt en PAM 005 och då min vän letar BB har jag provat ett gäng på senaste tid. Äger även en BB36. Jag tror inte att jag heller hade kunnat välja. Panerai är mer eget, men Tudorn är grym. Jag skulle iofs mena att de ligger rätt nära varandra i pris, so I say: köp 112 (lite dyrare), ha den ett tag och vill du fortfarande prova en BB så säljer du 112an och köper en BB. Kör hårt.
 

Seinfeld

Omega
Jag har ägt en PAM 005 och då min vän letar BB har jag provat ett gäng på senaste tid. Äger även en BB36. Jag tror inte att jag heller hade kunnat välja. Panerai är mer eget, men Tudorn är grym. Jag skulle iofs mena att de ligger rätt nära varandra i pris, so I say: köp 112 (lite dyrare), ha den ett tag och vill du fortfarande prova en BB så säljer du 112an och köper en BB. Kör hårt.
Det har vänt för mig! Nu står det mellan första generationens Pelagos och Pam 112. Testade Black Bay idag igen och tyckte att Pelagosen var så mycket bättre.. Vi får se var det leder mig..!
 
Topp