• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Extremt snygg.
4717FBB9-0D92-479E-AD54-2919930D147B.jpeg
Är det annan krona på den där eller är jag bara extremt trött? Visare också såg jag nu. Kanske det som var hela grejen
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Den ser absolut lite moddad ut.
Tycker det blev riktigt snyggt med mercedes-visare. Kronan däremot...
 

Gabriel90

Panerai
Tjenare grabbar. Står utan Tudor nu, känns tomt utan... Såg denna nu på deras hemsida, helt missat den. Gränsen mellan grym sommarklocka och pajjig bling bling är hårfin. Någon som sett den irl? Hur är guldet på deras klockor? Är väl någon form av överdrag väl?
https://www.tudorwatch.com/watches/black-bay-s-g/m79733n-0008
Jag gillar den.
Guldet är coated’ ett tjockare lager än vanlig plätering.
Guldet på krona och bezel är solitt vad jag vet.
 

Zachelitomega

Cartier
2-Faktor
Godkväll! Eftersöker lite refernsbilder (wristshots) av Tudor Submariner (79090 samt 79190)! Överväger att köpa en 36mm men då jag har ca 18,25-18,5 i omkrets runt handleden är jag rädd att den kan va för liten.. så gärna nån wristshot samt va ni har för omkrets på handleden!
Väldigt tacksam för svar! :):)
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Godkväll! Eftersöker lite refernsbilder (wristshots) av Tudor Submariner (79090 samt 79190)! Överväger att köpa en 36mm men då jag har ca 18,25-18,5 i omkrets runt handleden är jag rädd att den kan va för liten.. så gärna nån wristshot samt va ni har för omkrets på handleden!
Väldigt tacksam för svar! :):)
Finns en hel del i tråden. Sök endast i ämnet så hittar du.
https://klocksnack.se/search/9747722/?q=79090&t=post&o=date&c[thread]=17265
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Godkväll! Eftersöker lite refernsbilder (wristshots) av Tudor Submariner (79090 samt 79190)! Överväger att köpa en 36mm men då jag har ca 18,25-18,5 i omkrets runt handleden är jag rädd att den kan va för liten.. så gärna nån wristshot samt va ni har för omkrets på handleden!
Väldigt tacksam för svar! :):)
Verkar som det finns några som har 36mm Tudor sub för närvarande, kan finnas fler:

@Jonulf @fraddan
De bör ha färska input i ämnet, de har även ganska nya annonser ute på 36mm
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Hej,

Är det någon som har prisuppgifter på Tudors textilstraps, samt läder inkl. viklås?
Funderar starkt på BB Steel, och kommer i så fall köpa med länk. Erfarenheten från min förra BB är dock att textilstrapet var sjukt gott...

Kan givetvis kolla med AD, men skickar ut frågan här i hopp om snabbare svar.. :)

Tack på förhand!
 
Topp