Stämmer, en blå 36aSå jäkla snygg. Är det en 36a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer, en blå 36aSå jäkla snygg. Är det en 36a?
De tar ändå in personer i kön. Bergströms i Malmö tog inte ens in någon på väntelistan på GMT eller BB58 då de var så långa, de bad mig att återkomma inom sex veckor .Nej, bara i allmänhet. Jag förstår att leveranstiden är preliminär.
SnyggtLite vintage, 7016.
Håller med om att det är en riktigt trevlig klocka
En Jumbo har kanske inte mycket sensationsvärde men så jäkla bra basklocka.
Cool! Underskattad modell.
Då får jag äntligen göra min första skarpa post i denna tråden, och eftersom det sitter en North Flag på armen har jag också uppfyllt mitt nyårslöfte som utlovat i en annan tråd! Jag är väldigt svag för den "tekniska looken" på detta ur, och färgerna matchar mitt jobb perfekt! Tack till @Nymans Ur 1851 i Västerås och säljaren Robin för ett professionellt och engagerat bemötande samt lite trevligt klocksnack!
Det där blev riktigt bra!
Länken av och på med somrigare klädsel.
Det där blev riktigt bra!
Vart kommer bandet ifrån?
Rolig Tudor samling!
Porr!Rolig Tudor samling!
Fin! En av de få saker jag saknar på min ”vanliga” Black Bay är datumindikering.Min första Tudor, vad tycks
Fin! En av de få saker jag saknar på min ”vanliga” Black Bay är datumindikering.
Hade varit trevligt om den valmöjligheten funnits på fler modeller.
Cool!Min första Tudor, vad tycks
Tackar Fraddan