Okej! men den är ju satans snygg.
köpte du den ny från ad?
Håller med! Ja, precis som nämnts här ovan så köptes den på Harrods i London.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej! men den är ju satans snygg.
köpte du den ny från ad?
trevligtHåller med! Ja, precis som nämnts här ovan så köptes den på Harrods i London.
Lätt värt det! Köpte min på Claes Ohlson för en billig penning.Torsdag! Rengjorde länken med en mjuk tandborste igår, svårt att få loss all smuts. Ni som provat en ultraljudstvätt, är det värt det?
Har provat ultraljudstvätt. Tycker att en tandborste gör ett bättre jobb.Torsdag! Rengjorde länken med en mjuk tandborste igår, svårt att få loss all smuts. Ni som provat en ultraljudstvätt, är det värt det?
S&G är ju lite mer ovanlig så jag skulle nog gå på den. Även om GMT:n var väldigt mkt bättre irl än på bild.Är så nära på att slå till på en tudor GMT med läder. kan inte riktigt vänta längre i kö för en med länk Men vill ju egentligen ha med länk. eller ska man slå till på en S&G. Hjälp mig?
Lätt värt det! Köpte min på Claes Ohlson för en billig penning.
Har provat ultraljudstvätt. Tycker att en tandborste gör ett bättre jobb.
Bikarbonat och lite citron - koka upp och lägg i länken ska annars vara ett husmorstips
Tack för din input. gillar dem båda men vill inte bli less någon utav demS&G är ju lite mer ovanlig så jag skulle nog gå på den. Även om GMT:n var väldigt mkt bättre irl än på bild.
Har provat ultraljudstvätt. Tycker att en tandborste gör ett bättre jobb.
Bikarbonat och lite citron - koka upp och lägg i länken ska annars vara ett husmorstips
Fast då måste klockan som hör till länken ha baguetter på tavlanPlus mjöl och socker. Skjuts in i ugnen!
Et voilà, en länkkaka!
Är så nära på att slå till på en tudor GMT med läder. kan inte riktigt vänta längre i kö för en med länk Men vill ju egentligen ha med länk. eller ska man slå till på en S&G. Hjälp mig?
Matchning on pointÖnskar alla i tråden en fantastisk fredag och helg!
Ja jag har varit lite dålig på det sista tidenMatchning on point
I knowJa jag har varit lite dålig på det sista tiden
Torsdag här med!
Inte på en tudor men på en Rolle, gick bra och smidigt. Något speciellt du tänker på?Hej,
Är det någon här som har lagt handpenning på en Tudor hos Rob Engström? Har det fungerat bra? Jag överväger nämligen att lägga handpenning på en BB58 och undrar om ni har erfarenheter att dela med er.
Nej, bara i allmänhet. Jag förstår att leveranstiden är preliminär.Inte på en tudor men på en Rolle, gick bra och smidigt. Något speciellt du tänker på?