Greven75
Basic
Jajamän originallänkDen är riktigt trevlig. Mycket klocka flr pengen då de förefaller gå att hitta för ganska rimliga pengar. Är det originallänk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamän originallänkDen är riktigt trevlig. Mycket klocka flr pengen då de förefaller gå att hitta för ganska rimliga pengar. Är det originallänk?
Är det annan krona på den där eller är jag bara extremt trött? Visare också såg jag nu. Kanske det som var hela grejenExtremt snygg.
![]()
Helt rätt, även annan krona, mer ”big crown”Är det annan krona på den där eller är jag bara extremt trött? Visare också såg jag nu. Kanske det som var hela grejen
Jag gillar den.Tjenare grabbar. Står utan Tudor nu, känns tomt utan... Såg denna nu på deras hemsida, helt missat den. Gränsen mellan grym sommarklocka och pajjig bling bling är hårfin. Någon som sett den irl? Hur är guldet på deras klockor? Är väl någon form av överdrag väl?
https://www.tudorwatch.com/watches/black-bay-s-g/m79733n-0008
Finns en hel del i tråden. Sök endast i ämnet så hittar du.Godkväll! Eftersöker lite refernsbilder (wristshots) av Tudor Submariner (79090 samt 79190)! Överväger att köpa en 36mm men då jag har ca 18,25-18,5 i omkrets runt handleden är jag rädd att den kan va för liten.. så gärna nån wristshot samt va ni har för omkrets på handleden!
Väldigt tacksam för svar!![]()
Verkar som det finns några som har 36mm Tudor sub för närvarande, kan finnas fler:Godkväll! Eftersöker lite refernsbilder (wristshots) av Tudor Submariner (79090 samt 79190)! Överväger att köpa en 36mm men då jag har ca 18,25-18,5 i omkrets runt handleden är jag rädd att den kan va för liten.. så gärna nån wristshot samt va ni har för omkrets på handleden!
Väldigt tacksam för svar!![]()
Tack för tipset, ska kika lite!Finns en hel del i tråden. Sök endast i ämnet så hittar du.
https://klocksnack.se/search/9747722/?q=79090&t=post&o=date&c[thread]=17265
Blev tyvärr inte vän med denna heller så skicka PM om någon är intresserad. Verkar inte som att Tudor är min grej...Tredje Black Bayen. Återstår att se om den får stanna...
![]()
Vad tråkigt! Jag tycker det är en fantastiskt trevlig klocka.Blev tyvärr inte vän med denna heller så skicka PM om någon är intresserad. Verkar inte som att Tudor är min grej...
Stort tack för det!Och 17.5cm handled
@Zachelitomega
Håller med, riktigt fint! Det var Rolex också en gång i tidenKänns som att BB58 ät ett riktigt strap monster.
Här har ni min på ett vintage strap från watch gecko.
![]()
Gräset är i detta fall inte grönare på andra sidanGrönt är skönt.
![]()
Snygg.![]()
GMT idag
hur känns storleken på den?Grönt är skönt.
![]()
hur känns storleken på den?
Okej! men den är ju satans snygg.För min del så kändes den lite väl hög i början, det har dock blivit bättre då man vant sig. Storlek är ju så subjektivt så det är svårt.
Men den är ganska ”tjock”.
Den säljs enbart på HarrodsOkej! men den är ju satans snygg.
köpte du den ny från ad?