• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad är folks tankar tankar och funderingar kring BB58. Tror ni att Tudor kommer släppa nya färgkombinationer under kommande Baselworld släpp? Känns konstigt om de inte skulle utnyttja hajpen. Eller?

Hittar inte... Men borde väl bara vara en tidsfråga innan något trevligt finns på marknaden.
Jorå. Den BB58-ägare som väntar på något gott får vänta lite till...
https://rubberb.com/en/tudor-watch-band
E9AD34C9-C017-46E6-B44A-3DE7F4942EDF.jpeg

Senast ändrad:
Vad är folks tankar tankar och funderingar kring BB58. Tror ni att Tudor kommer släppa nya färgkombinationer under kommande Baselworld släpp? Känns konstigt om de inte skulle utnyttja hajpen. Eller?

Jag skulle gärna se en version som inte är riktigt så retro som BB58 är idag. Silver eller gråfärgade nummer på bezeln och lite mindre aged lume hade varit snyggt men inte stora förändringar nog att jag ska tro att det kommer ske.

Däremot tror jag en blå eller röd bezel säkerligen kommer. En GMT är ju också något som många efterfrågat så det kanske inte heller är helt omöjligt?

Mycket möjligt att jag joinar denna del av forumet imorgon, med någon lite ovanligare modell dock ;)
Stay tuned.

Edit: med ovanlig menar jag inte någon gammal vintage-dykare utan en modell som tillverkas och säljs idag men som inte är så populär, varför vet jag inte.

Funderar på att sälja min BB58 för att köpa BB som är 41mm istället, frågan är kommer man att ångra sig? Är van vid lite större klockor så 39mm vart en stor skillnad, väldans fin klocka :)

Har flera andra ur på 41 och ägde en bbb 41:a black rose eta i tre år. Gillade den skarpt men den var ganska chunky och hög, särskilt då den inte har några komplikationer utöver t/m/s. När jag fick prova bb58 i oktober så föll allt på plats. Perfekt storlek men framför allt en kapning på 25% av höjden. Etan som jag köpt beg hade stuckit i pris och finansierade en uppgraderingar till en fjong ny 58:a. Sjukt nöjd och kommer inte titta tillbaka men smaken är ju som baken. Försök prova i butik vid tillfälle/resa.

Tillbaka
Topp