Tack. Fräsigt NATO har jag. Använt någon enstaka gång.Du vågar aldrig! ..
Btw, De är jätttefina. De där chronograferna! Har du ett sånt fräsigt Nato också?
Sitter främst på länk eller gummi, men nu också ibland på MN från Erikas Original
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Fräsigt NATO har jag. Använt någon enstaka gång.Du vågar aldrig! ..
Btw, De är jätttefina. De där chronograferna! Har du ett sånt fräsigt Nato också?
Kommer inte ihåg vem men det var men Everest Bands, Vanguard Straps eller Rubber B ska ha planer för BB58Någon som funnit bra gummi till BB58 med curved endlinks?
Vad är folks tankar tankar och funderingar kring BB58. Tror ni att Tudor kommer släppa nya färgkombinationer under kommande Baselworld släpp? Känns konstigt om de inte skulle utnyttja hajpen. Eller?
Hittar inte... Men borde väl bara vara en tidsfråga innan något trevligt finns på marknaden.Kommer inte ihåg vem men det var men Everest Bands, Vanguard Straps eller Rubber B ska ha planer för BB58
Tack. Fräsigt NATO har jag. Använt någon enstaka gång.
Sitter främst på länk eller gummi, men nu också ibland på MN från Erikas Original
Med anledning att nå större större kundgrupp. Men naturligtvis kanske de väntar på att nuvarande BB58-försäljningen ska stanna av innan de släpper nya versioner.Varför göra fler versioner när bb58 fortfarande säljer bra?
Får nog testa combon någon dag!Och nu snart även i den ganska unika oyster-jubilee-combin!
Michael Michaels, urmakaren på Watchbox håller tudor chronon som en av sina favoritklockor! Det e lite tufft
Jorå. Den BB58-ägare som väntar på något gott får vänta lite till...Hittar inte... Men borde väl bara vara en tidsfråga innan något trevligt finns på marknaden.
Ja fyfan vad svårt att tillverka en annan bezel och urtavla.Varför göra fler versioner när bb58 fortfarande säljer bra?
Vad är folks tankar tankar och funderingar kring BB58. Tror ni att Tudor kommer släppa nya färgkombinationer under kommande Baselworld släpp? Känns konstigt om de inte skulle utnyttja hajpen. Eller?
Kul! Välkommen hit isf!Mycket möjligt att jag joinar denna del av forumet imorgon, med någon lite ovanligare modell dock
Stay tuned.
Edit: med ovanlig menar jag inte någon gammal vintage-dykare utan en modell som tillverkas och säljs idag men som inte är så populär, varför vet jag inte.
Jag tackar, bombar med bilder om det blir en Tudor dåKul! Välkommen hit isf!
Väldigt fin! Helblank bezel?34mm Tudor 9150 on 19cm wrist...
BRATestar Crafter Blue’s blåröda gummi på GMT’n. Bra eller anus? Komfortabelt är det iallafall
Yes, that's the original version. I've seen these with a brushed bezel too, but selfmade.Väldigt fin! Helblank bezel?
Fan va bra! Tack!!Jorå. Den BB58-ägare som väntar på något gott får vänta lite till...
https://rubberb.com/en/tudor-watch-band
Nice!!Testar Crafter Blue’s blåröda gummi på GMT’n. Bra eller anus? Komfortabelt är det iallafall
Funderar på att sälja min BB58 för att köpa BB som är 41mm istället, frågan är kommer man att ångra sig? Är van vid lite större klockor så 39mm vart en stor skillnad, väldans fin klocka