Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft en svart BB 41mm som inte fick stanna så länge pga klossigheten, har nu 58:an.
Inte smart att ställa denna fråga i TudortrådenSka jag försöka byta denna mot en GS SBGN005?
Antingen är det väldigt smart, eller väldigt dumt. Jag vill tro att någon som sitter på en ser detta och... ja, övertygar mig.Inte smart att ställa denna fråga i Tudortråden
Alla dagar i veckanSka jag försöka byta denna mot en GS SBGN005?
Har generellt tappat lusten för läderband på Submariners, tycker sällan det blir bättre än länk nuförtiden. Men det där blev snyggt, ger den en look som en riktigt tidig sub.Nytt band på 58:an.
Passar riktigt bra tycker jag.
Riktigt bra! Får man fråga var du hittade bandet?Nytt band på 58:an.
Passar riktigt bra tycker jag.
Svar Ja! Du får en mer allround klocka med bättre finish, bättre och mer unikt urverk, bättre stryktålighet samt en hög användbarhet då du bara behöver ställa tid två gånger om året. GS >Tudor . Och ja, jag gillar Tudor men still...Inte smart att ställa denna fråga i Tudortråden
Fina! Hör gärna av dig om du skulle få för dig att flippa den högraMosaik & linne
Det här är en klocka man verkligen måste prova, känner jag. "Hit or shit" liksom.Har P01an börjat komma ut i butik än?
Fantastiskt fina bägge två! Perfekta cykla till hamnkrogen en sommarkväll-klockor.Mosaik & linne
Magiska båda två!Mosaik & linne
Den högra är tyvärr svärmors. Precis tillbaka från service så testkörde den lite. Men skulle hon få för sig att sälja så ska jag ha dig i åtankeFina! Hör gärna av dig om du skulle få för dig att flippa den högra
Tack! Gillar din beskrivning av demFantastiskt fina bägge två! Perfekta cykla till hamnkrogen en sommarkväll-klockor
Snyggt! Passar dig bra.Lite fler bilder på Date Day:en
Är väldigt nöjd
Tack! Ja den sitter helt fantastiskt sköntSnyggt! Passar dig bra.
Ringde Nymans i Västerås och frågade.Har P01an börjat komma ut i butik än?
Gör du helt rätt i. Pelagos är inte dum alls. Eftersom man inte vill ha gamla grejer när det finns "ny" teknik och inhouseverk med 70h gångreserv, så är det bara att köra. Tyckte den var lite platt o småtrist innan jag köpte en själv.Ringde Nymans i Västerås och frågade.
Han ”hade hört” att det var några månader bort. I värsta fall framåt hösten.
Får väl börja leta Pelagos eller en Chrono istället.
Jag testade både den nya och den gamla Pelagosen på Ks-festen för nåt år sedan.Gör du helt rätt i. Pelagos är inte dum alls. Eftersom man inte vill ha gamla grejer när det finns "ny" teknik och inhouseverk med 70h gångreserv, så är det bara att köra. Tyckte den var lite platt o småtrist innan jag köpte en själv.
Man kan säga att jag har ändrat uppfattning.
Riktigt trevligt att kunna ta på sig klockan efter helgen utan att behöva ställa den.
Lägg sen COSC på det.
Som sagt. Kör.
Hehe, tyckte mig ha snappat det. Tänkte bara så lite tvivel i dina beslutstankarJag testade både den nya och den gamla Pelagosen på Ks-festen för nåt år sedan.
Måste säga att den gamla kändes bättre iom färre text på tavlan. Hade gärna haft 70-timmarsverk men för mig är det inte avgörande.
Drömmen vore en ny Pelagos av den gamla modellen.
Ytterst trevligt köp det där, kul med lite svängar i tråden! Hur upplever du komforten i länk vs ostron?Lite fler bilder på Date Day:en
Är väldigt nöjd
Jag tackar! Håller medYtterst trevligt köp det där, kul med lite svängar i tråden! Hur upplever du komforten i länk vs ostron?
Cheers Chuck
Vart kommer tropic-bandet ifrån?Ska jag försöka byta denna mot en GS SBGN005?