Den är grym! TackFet tavla på den! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym! TackFet tavla på den! Grattis!
Wow grattis!! Är det 36 mm?Råkade tydligen bli med en till Tudor
Tack! Jajamen Referens 76213Wow grattis!! Är det 36 mm?
Snygg, grattis!Råkade tydligen bli med en till Tudor
Yes I did! Ska försöka ta mig tid att skriva en recension så fort tillfälle ges. Just nu är jag för upptagen med att umgås med min nya klockaGött! Du fann en
Kul med en asien-Tudor, grattis! Har sneglat på diatavlan många gånger men alltid bangat ur.Råkade tydligen bli med en till Tudor
Var lite sugen på diatavlan jag också! Men tror denna passar mig bättre.Kul med en asien-Tudor, grattis! Har sneglat på diatavlan många gånger men alltid bangat ur.
Sjukt cool på natoEtt år med denna 36a nu. Ett år till blir det allt.
Alltså, vilken sjukt snygg bild! Vad heter färgen på MN strapen? Antar att det är erica's originals?
Jag tackar för de fina ordenAlltså, vilken sjukt snygg bild! Vad heter färgen på MN strapen? Antar att det är erica's originals?
Vissa delar borde kanske lagts på hissa/dissa tråden men here goes….. och svarar för egen del och säkerligen har 70% en annan åsikt. Men en god relation till AD är som alla andra butiker etc. jag håller en god relation till. Dvs. En bättre service, hjälp om något krånglar efter köpet, service, extra reservdelar, etc. etc. Gällande klockor är givetvis möjligheten att skriva upp sig på lista en fördel men inte mitt huvudakliga syfte med att vara ”stammis”.Nämligen; vad tjänar vi som konsumenter på att värdera och hålla en god relation till AD?
Förmodligen delvis på köphistorik, men jag tycker man missar mkt på om man tror att det enbart bygger på köpen. En del bygger ju även på den sociala delen. Det är som vilken affärsrelation som helst. Sedan i vissa fall (som övrigt i samhället) så kan den som strör mest pengar omkring sig komma längst.Gäller detta alla konsumenter eller enbart de som redan har köpt flertalet klockor till fullt pris? För då har väl AD:n redan "tjänat in" på den kunden tidigare.
Cert är äkthetsbevis dvs. att AD verifierar mot klockansserienummer etc.Hur fungerar det? Är det ett bevis på att man köpt klockan på ett visst ställe som är värt mer än ett kvitto?
Var 5:e år ca enl Tudor. Skulle nog kolla packningar/täthet vartannat.Behöver man lämna in t.ex. en Tudor på service regelbundet? Vad ligger den kostnaden på; 4-8k?
Beror på vad som menas med att ”klä upp sig”. Om det betyder att ha hela kläder och se hel och ren ut så säger det mer om personer som inte vill vara det. Sedan skulle jag aldrig ta på mig en kostym för att gå och köpa en klocka. Tycker det handlar om folkvett. Och man kan ju argumentera bäst man vill men intrycket mellan två kunder eller säljare en i kavaj och skjorta och en i shorts och t-shirt lär ju inte vara så svårt. Om man sedan tycker att det är ytligt att AD är dryg så står det alla fritt att handla någon annanstans.Sen att behöva "klä upp sig" för att få bättre service säger en del om vissa återförsäljare.