TudorTorsdag it is. Finns på ett K&S nära digTudor-Torsdag
Tudor Prince Oysterdate 34, ref 7914 honeycomb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TudorTorsdag it is. Finns på ett K&S nära digTudor-Torsdag
Sinnessjukt detta. Har gått och väntat på BB36 sen januari och bara blovit säkrare och säkrare på den klockan. Sen en dag efter denna konversation bestämmer jag mig för att avboka beställningen och gå för BB58 ist. Kommer säkert bli nice men orolig över hur snabbt jag ändrat mig.Då är vi två kamrat! beställde också en BB36 hos Uret i Januari, great minds think alike eller vad brukar man säga?
Vilken färg väntar du på? efter många om och men blev det den blåa för mig. Sen kan jag bara hålla med dig att väntetiden gör att man verkligen får fundera om klockan verkligen är den rätta, men i detta fallet är jag också mer säker på mitt val av modell än jag var när jag la ordern.
Den va fin!Tudor-Torsdag
Varför handla via Uret och behöva vänta så länge som ni har skrivit? När ni ändå inte köper via AD tänker jag att Chrono24 är bättre. Har gått supersnabbt för mig.Sinnessjukt detta. Har gått och väntat på BB36 sen januari och bara blovit säkrare och säkrare på den klockan. Sen en dag efter denna konversation bestämmer jag mig för att avboka beställningen och gå för BB58 ist. Kommer säkert bli nice men orolig över hur snabbt jag ändrat mig.
Aldrig hittat ny på c24 till de priser som uret har på bb36.Varför handla via Uret och behöva vänta så länge som ni har skrivit? När ni ändå inte köper via AD tänker jag att Chrono24 är bättre. Har gått supersnabbt för mig.
Vet inte vad uret har för priser men köpte min sprillans för 25k. Fanns billigare dock men då var det lite väntetid.Aldrig hittat ny på c24 till de priser som uret har på bb36.
Se på fan, uret tog drygt 24 när jag bedtällde. Hittade iaf inget då på c24 nytt till de priserna.Vet inte vad uret har för priser men köpte min sprillans för 25k. Fanns billigare dock men då var det lite väntetid.
Om någon är sugen på en ny BB36 eller GMT så finns de nu ute på Krons webshop
Krons
krons.se
Sinnessjukt detta. Har gått och väntat på BB36 sen januari och bara blovit säkrare och säkrare på den klockan
Visserligen har uret lite lägre priser på BB36, men varför vänta 5 månader när den går att beställa från Krons och få hem direkt? (om man vill ha ett lägre pris finns ju många alternativ även här på KS stundtals). Om man nu dessutom väntat 5månader för att spara 3000 och sedan avboka och köpa en BB58 så har man ju i slutänden spenderat minst 10000 mer än tänkt.Varför handla via Uret och behöva vänta så länge som ni har skrivit? När ni ändå inte köper via AD tänker jag att Chrono24 är bättre. Har gått supersnabbt för mig.
Jo men köper en annan klocka. Det är väl rätt avgörande skillnad?Visserligen har uret lite lägre priser på BB36, men varför vänta 5 månader när den går att beställa från Krons och få hem direkt? (om man vill ha ett lägre pris finns ju många alternativ även här på KS stundtals). Om man nu dessutom väntat 5månader för att spara 3000 och sedan avboka och köpa en BB58 så har man ju i slutänden spenderat minst 10000 mer än tänkt.
Absolut, men hade du köpt en annan klocka om den första kommit tidigare? Var inte valet av uret för att “spara” pengar?Jo men köper en annan klocka. Det är väl rätt avgörande skillnad?
Jag har faktiskt helt missat att Krons har en webshopOm någon är sugen på en ny BB36 eller GMT så finns de nu ute på Krons webshop
Krons
krons.se
Jag tycker inte att det lyfter klockan. Snarare tvärt om.Snodda bilder från nätet. Men vad tycker ni om BB58 på jubilee?
To each his own, inte min grej men om du gillar det så kör påSnodda bilder från nätet. Men vad tycker ni om BB58 på jubilee?
Om du lagt handpenning låter det som du varit hos Rob E. Jag fick min GMT 1 månad tidigare än beräknat...Ni som har gjort detta förut, hur väl brukar AD:s uppskattning på leveranstid stämma? När jag har varit runt och kollat har det ju varit väldigt varierande, allt från stängd lista till 1-3 månader. Men det kanske är en väldigt varierande tilldelning Tudor som spelar in?
Stämmer!Om du lagt handpenning låter det som du varit hos Rob E. Jag fick min GMT 1 månad tidigare än beräknat...
edit: sen på bollen
Låter optimistiskt men säkert inte omöjligt. Har hört att den blå är enklare att komma över. Anyway, den blåa är riktigt fin, hoppas du blir nöjd.Ni som har gjort detta förut, hur väl brukar AD:s uppskattning på leveranstid stämma? När jag har varit runt och kollat har det ju varit väldigt varierande, allt från stängd lista till 1-3 månader. Men det kanske är en väldigt varierande tilldelning Tudor som spelar in?
Snodda bilder från nätet. Men vad tycker ni om BB58 på jubilee?
Hahaa, jo jag känner igen känslan. KämpaStämmer!
Får hoppas det är liknande för mig med då, fick höra 1-3 månader så är ju inte allt för länge man ska gå och vänta. Men det har varit en lång vecka sen man la beställningen
Jaha så den blir kvar?-Den här blåa BB58 har växt mer och mer i mina ögon för varje dag. Storlek, färg, visare, länk mm. Jag gillar allt med den