Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar själv efter en Aw 6 rymdgrå 44mm men är inte lätt vid nysläppJag misstänker att detta inte kommer mottagas väl av många användare på detta forum.
Men då Apple, numera, är världens största klocktillverkare kan jag anse att även de förtjänar en tråd på detta forum.
Första bilden på min titan AW6 som anlände igår.
Jag har faktiskt funderat över att införskaffa en att använda under kontorstid och om jag någon gång kommer igång med konditionsträningen som jag avlade ett nyårslöfte på
Men det enda jag funderar över är storleken? Handleder lite drygt 18cm, kanske 44 är enda valet om man vill få ut max av touch-displayen?
Jag misstänker att detta inte kommer mottagas väl av många användare på detta forum.
Men då Apple, numera, är världens största klocktillverkare kan jag anse att även de förtjänar en tråd på detta forum.
Har du redan repat den?Jag misstänker att detta inte kommer mottagas väl av många användare på detta forum.
Fett från fingrarnaHar du redan repat den?
Förresten, den modellen jag har är safir så det borde vara hyfsat svårt att repa den.Har du redan repat den?
Jag funderar på att köpa den nya med saurationssmätning. Verkar smart, speciellt om den kan mäta i intervaller hela natten och man får upp allt tydligt sedan. Och att det stämmer såklart.
Lite som som att köpa rosa El-skoter och sen söka medlemskap i HD-klubben i Åmål.Jag misstänker att detta inte kommer mottagas väl av många användare på detta forum.
En vanlig arbetsdag denna vecka, åkte jag till jobbet cirka 05:30, batterinivån var då cirka 98%. Vid kl 19 på kvällen hade jag 57 % kvar. Jag hade då inte tränat under den dagen. Sedan fipplar jag lite mer med klockan nu när den är ny jämfört med hur det kommer vara när nyhetens behag lagt sig.Är lite sugen på att skaffa en AW6. Vad är era tycken och tankar ni som har en och hur är den faktiska batteritiden med/utan LTE?
Stort tack !En vanlig arbetsdag denna vecka, åkte jag till jobbet cirka 05:30, batterinivån var då cirka 98%. Vid kl 19 på kvällen hade jag 57 % kvar. Jag hade då inte tränat under den dagen. Sedan fipplar jag lite mer med klockan nu när den är ny jämfört med hur det kommer vara när nyhetens behag lagt sig.
När jag har haft den på när jag sovit med "sovläget" påslaget har jag tappat 9-10% under natten (cirka 8 timmar i sängen).
När jag kört ett springpass på cirka 1 timme (utan att ha telefonen med mig) med Runkeeper på klockan käkade jag nog en 15% av batteriet bara då. Men då som sagt lyssnar jag på musik via blåtand (överfört till AWn interna minne), GPS samt LTE igång. Å andra sidan så när jag sprungit färdigt och sköljt av klockan slängde jag den i laddaren medan jag duschade och hade igen hela den batteriförlusten under min dusch och påklädnadstid.
Men hur länge batteriet räcker är väl mycket avhängt hur mycket du håller på att peta på den under dagen. Apple har ju sitt typiska användarfall som säger 18 tim. En vanlig dag utan träning för mig säger att jag säkert får ut uppemot 30-36 tim innan batteriet är helt slut.
I teorin ja. Sedan att Spotify är ett värdelöst företag som inte släpper app till klockan kommer sätta krokben för dina planer.Funderar på att skaffa en som löparklocka för att slippa ta med mobilen när jag springer. Kan jag ersätta mobilen med den? Gps, spotify, radio, poddar, ringa, smsa.
För musik måste du ladda ner egen via iTunes. Spotify har ingen app till klockanFunderar på att skaffa en som löparklocka för att slippa ta med mobilen när jag springer. Kan jag ersätta mobilen med den? Gps, spotify, radio, poddar, ringa, smsa.