Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt fin köttfärs tycker jag funkar bra som råbiff. Men då är jag nog bortskämd med bra köttfärs eftersom farsan var styckmästare och alltid fixade bra bitar till köttfärsen.Dom kan säkert göra den bra. Annan mat jag ätit där är ju OK.
Men just ”köttfärs” till råbiff har jag svårt för .
Cognacen kan med fördel vara på råbiffen! Tennstopet har förstått hur en råbiff ska serveras tycker jag! Inga krusiduller eller hög svansföring!Cognac går bra efter alla måltider. De kan gärna sätta fram hela flaskan.
Såg ju inte så aptitlig ut direktGriffins steakhouse serverar fortfarande en väldigt bra råbiff. Gillar att de byter recept varje säsong
Den där såg ju riktigt smarrig ut. Den hade man velat prova!!En intressant och god rökt tartar på benmärg.
Restaurang i Madrid
Om du är i Madrid någon gång så är detta restaurangen.Den där såg ju riktigt smarrig ut. Den hade man velat prova!!
En av mina favoriter!
Såg ut som det jag serverar till katten.Såg ju inte så aptitlig ut direkt
Det var denSåg ut som det jag serverar till katten.
Men visst, kan ju vara jättegod ändå.
Nu kom bilden upp i mitt FB flöde så jag delar med mig av ett kärt minne.Jag har letat som en galning utan framgång efter en bild jag så gärna skulle vilja visa i denna tråd.
Var på stadshotellet i Vimmerby för två år sen och tvekade inte en sekund när jag såg råbiff på menyn.
In kom en tallrik täckt av en stooor råbiff, skulle gissa på 400-500g kött.
Gott men en aning vulgärt.
Om jag går till en för mig ny restaurang, så brukar jag oftast välja råbiffen.
Denna är från Nybrogatan 38 (Sthlm).
Fint kött. Len.
Tycker dock att ramslökemulsionen stundtals tog över lite för mycket