Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart den snyggaste länken till Sammyn men den vore bäst om den bara smalnade av till 20mm istf 18 tycker jag.Blev med Miltat idag, vet inte riktigt än vad jag ska tycka? Får ge det en dag till..
Helt klart bästa länken till Samuraien!Blev med Miltat idag, vet inte riktigt än vad jag ska tycka? Får ge det en dag till..
Köpte den här busen här på KS för några månader sedan och slängde på ett Nato. Gillar kombon men har inte kärat ner mig helt den orangea tavlan. Funderar på att låta den gå vidare.
Köpte den här busen här på KS för några månader sedan och slängde på ett Nato. Gillar kombon men har inte kärat ner mig helt den orangea tavlan. Funderar på att låta den gå vidare.
Har velat länge, men detta puttade mig över kanten.
/B
Fan! Jag försöker att stå emot en STO-samurai och säger till mig själv att jag inte behöver en till blå seikodykare......Halkade jag med... 3990:- med 20% Halloween-REA. Kommer väl på typ Ons-Tors....
Fan! Jag försöker att stå emot en STO-samurai och säger till mig själv att jag inte behöver en till blå seikodykare...
Se till o visa upp den senavbokade den och beställde istället en ”Handmoddad” från en kille på forumet. Roligare.
Vackert! Känner du någon skillnad på dem storleksmässigt? Förutom den uppenbara viktnärvaron då.. heheIdag fick jag hem dessa fina rackare
SRPB49K1
SBDA001
Jo men det tycker jag att man gör, inget överdrivet eller negativt men man ser och känner att den är lite större på handleden tycker jag.Vackert! Känner du någon skillnad på dem storleksmässigt? Förutom den uppenbara viktnärvaron då.. hehe