Japp, nu verkar den gå som den skaBlev det någon ordning på den till slut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, nu verkar den gå som den skaBlev det någon ordning på den till slut?
Jag sitter på ett blått CB till Sammy. Har dock inte bestämt mig för om jag ska ha det under årets badsäsong eller om jag ska ha något annat?!Badklockan för året klar
Någon som sitter på ett blått Crafter Blue till den som dessutom vill sälja det?
Jag sitter på ett blått CB till Sammy. Har dock inte bestämt mig för om jag ska ha det under årets badsäsong eller om jag ska ha något annat?!
Visa gärna bild när du bytt bandBadklockan för året klar
Någon som sitter på ett blått Crafter Blue till den som dessutom vill sälja det?
Det kommerVisa gärna bild när du bytt band
La precis ut en säljes på en stålSamurajen är ascool, boetten är fantastisk. Men visarna med den korta pilen, no way...
De äldre gillar jag bättre.
Köper gärna en Titan (SBDA001) eller en i stål (SNM011).... annat kan vara kul med.
Finns i GBG
Nä, passar tyvärr inte.Någon här som har koll på om Crafter Blue för Samuraien även passar titanaren (SBDA001)?
och såklart en WR
Ok, tråkigt att höra, men stort tack för infonNä, passar tyvärr inte.
Fixar pita gyros till barnen och matchar med samuraj som för tankarna till sommar och Greklandssemester Älskar den här klockan!
Fin samling! Blev inspirerad att ta på min idag när jag såg dina bilder. Älskar tavlan!
Samuraj i skogen.
GrattisSå, äntligen kan jag börja posta här För ca ett år sedan fick jag upp ögonen för Samuraien, men har inte slagit till förrän nu och då blev det en SRPB51K1.
Tack! Jag gissar att vi är en mindre mängd på KS som gillar de kantiga formerna på Samuraien, men de är riktigt braGrattis
Skulle just skriva att du hör hemma här nu( vilket jag inte gör innan jag slär till på en Padi) men du var redan här. Grattis!Så, äntligen kan jag börja posta här För ca ett år sedan fick jag upp ögonen för Samuraien, men har inte slagit till förrän nu och då blev det en SRPB51K1.
Alla älskar en Samurai, de vet bara inte om det än...Tack! Jag gissar att vi är en mindre mängd på KS som gillar de kantiga formerna på Samuraien, men de är riktigt bra
Tack! Jag gissar att vi är en mindre mängd på KS som gillar de kantiga formerna på Samuraien, men de är riktigt bra
Precis! Whats not to like liksomAlla älskar en Samurai, de vet bara inte om det än...