Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Scurfavänner! Efter några år har batteriet i min D1-300 (ND513) gjort sitt. Eftersom jag faktiskt använder den i plurret vill jag ha den ordentligt trycktestad också.
Ska man skicka den till Scurfa i England eller finns det någon firma i Sverige ni kan rekommendera?
Haft min gula diver one ett halvår nu, och är riktigt nöjd. Klart den klockan jag använder mest. Det är absolut inget fel på länken, men är nyfiken på hur den skulle se ut på ett gult isofrane... Tyvärr verkar de kvalitativa alternativen inte ha gula i 20mm, så får nog bli ett original tillslut. Men, finns det någon sida där man kan beställa inom eu och som inte har orimliga priser?
Synchronwatches lägger på10$ (varför de nu använder dollar...) och 20% skatt trots att det är inom eu, så där kostar ett band 177$ vilket jag inte tycker känns riktigt vettigt.
Tack för tipset. Gissar att "Ordering from the EU? Don't worry, all orders are delivered duty paid!" betyder att man fortfarande åker på 25% moms? I så fall hamnar man ändå på nästan 2000 kr, ganska saftigt...Watchgecko tar GBP 135 med fri frakt och du får 10% med koden watchgecko10
Tack för tipset. Gissar att "Ordering from the EU? Don't worry, all orders are delivered duty paid!" betyder att man fortfarande åker på 25% moms? I så fall hamnar man ändå på nästan 2000 kr, ganska saftigt...
Står det ngt inne i spännet? 92g låter högt för en länk i titan.Finns det någon här i tråden som har en titanlänk till Diver One och kan hjälpa mig med vad den väger? Jag fick hem en jag beställde idag och jag misstänker att den är helt i rostfritt stål. Jag tycker inte att tonen är så titan heller. Den matchar inte med klockan men det är svårt att vara säker.
Står det ngt inne i spännet? 92g låter högt för en länk i titan.
Verkar ha nu? Kommer inte heller ihåg att det fanns tidigare.Scurfa har väl ingen länk i titan...?
Klickade hem en titanlänk nyligen. Inte hunnit få på den på min ms21. 60g…Finns det någon här i tråden som har en titanlänk till Diver One och kan hjälpa mig med vad den väger? Jag fick hem en jag beställde idag och jag misstänker att den är helt i rostfritt stål. Jag tycker inte att tonen är så titan heller. Den matchar inte med klockan men det är svårt att vara säker.
Snygg!! Intryck? Jag funderar på att klicka hem en i hydra blue.Treasure Seeker!!
Har du beställt?Hej och tack för inbjudan till tråden!
jag har suktat ett tag på en Scurfa, och idag när jag läste på mer blev jag hooked! Tryckte beställ på denna:
När väl Treasure Seeker dyker upp (he he), så kommer jag nog beställa en gul..
Så jag har ingen än att kunna kommentera. Men snart!
Är imponerad och den sitter sjukt bra på handleden samt perfekt storlek.Snygg!! Intryck? Jag funderar på att klicka hem en i hydra blue.
He he. Har haft både en gul och en blå D1. Båda är sålda varav Kreacon har den blå ett par inlägg här ovanför. Fortfarande sugen på den där hydrablå, men inte kommit till skott än. Det har kommit typ... 10 andra klockor emellan.Har du beställt?
Kul! Snygg klocka.Är imponerad och den sitter sjukt bra på handleden samt perfekt storlek.
He he. Har haft både en gul och en blå D1. Båda är sålda varav Kreacon har den blå ett par inlägg här ovanför. Fortfarande sugen på den där hydrablå, men inte kommit till skott än. Det har kommit typ... 10 andra klockor emellan.
Och du minns vem som är 1:a på väntelistan ifall det ändras, right? ;-)
Ja, och den här gången får den nog stanna!
Dito!Och du minns vem som är 1:a på väntelistan ifall det ändras, right? ;-)