• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den smala tråden om ROLEX Yacht Master!

MissDatejust

Rolex
2-Faktor
Ja, jag bär ju vanligtvis 36mm DJ som jag tycker sitter bra, har en 16570 som jag tycker sitter bra men hade nästan föredragit att den var aningen mindre, så som du säger tror jag en 37mm hade varit prefekt.

Mycket fin klocka förresten, hade gärna haft en i guld också :)
Tack! Du får hänga med på en gtg så får du kolla närmare på den :)
 

PJZ

Cartier
Prövade YM 37mm idag hos min AD. Satt oerhört bra på min handled som mäter 19cm eller vad tycker ni? Jag vart glatt överraskad! :D

Rol1.jpg
Rol2.jpg
Rol3.jpg
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Är hela bezeln i solid guld? tänker att den borde bli mjuk och "omtålig" då? (nåja, men jämfört med de keramiska iaf?)
Nu ska vi skilja på bezel och inlägg här.
Bezeln på 116621 är i roséguld vilket även inlägget är om jag förstått det rätt.
Bezeln på en vanlig stålrolex med keramisk ring är i stål medan inlägget är keramiskt.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Är hela bezeln i solid guld? tänker att den borde bli mjuk och "omtålig" då? (nåja, men jämfört med de keramiska iaf?)
Stämmer, helt i guld på 116621
Nu ska vi skilja på bezel och inlägg här.
Bezeln på 116621 är i roséguld vilket även inlägget är om jag förstått det rätt.
Bezeln på en vanlig stålrolex med keramisk ring är i stål medan inlägget är keramiskt.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
En hulk. Inte lika "taggad" på den just nu som när jag beställde den.. väntan har dödat det lite antar jag. Vet inte.
Ja, väntan är killer, hade lite samma med en annan klocka..
Om inte annat så sponsrar väl din Hulk köpet av en YM men ge den en chans, subben är trevlig klocka den också!
 
  • Like
Reactions: PJZ

PJZ

Cartier
Ja det är ju fördelen i allafall. Tror att jag kommer vara eld och lågor så fort samtalet kommer men just nu känns det väldigt grått haha!
 
Topp