Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! trevlig klocka, men av med plasten!![]()
Unna mig en ny![]()
Tack, jo riktigt trevlig! Det kommerGrattis! trevlig klocka, men av med plasten!![]()
Jäklar va bra! Stort grattis.![]()
Unna mig en ny![]()
Stort grattis! Läckerbit, förväntas många fina bilder på den här framöver![]()
Unna mig en ny![]()
Jäklar va bra! Stort grattis.
Tackar! Sjukt nöjd över tavlan, kommer att bli fler bilder från denna klockanStort grattis! Läckerbit, förväntas många fina bilder på den här framöver![]()
Mycket bra val, lätt den bästa stål YM som gjorts![]()
Unna mig en ny![]()
Jodå, det här är den givna julklockan.Fler här inne som varvar med gummi?
Såg denna combo på Instagram (SwissWatchAmbassador) och va tvungen att testa.
![]()
Skitsnyggt med blå band.Fler här inne som varvar med gummi?
Såg denna combo på Instagram (SwissWatchAmbassador) och va tvungen att testa.
![]()
Oh den combon har jag inte sett innan! SnyggtJodå, det här är den givna julklockan.
![]()
Skitsnyggt med blå band.[/QUOTE
Tack, jätte nöjd men nu mot hösten åker länken på igen.
Som någon skrev tidigare, plasta av den så ska du se att den blir ännu bättre.![]()
Fortfarande nöjd![]()
Någon som har koll på när Yacht Master 40mm med nya urverket kommer lanseras? Samtliga modeller byter väl till 70-timmars power reserve, och referensnumrer byter till 12xxxx om jag förstått de rätt. Tavlan skall väl dessutom ha en liten Rolex-krona kl 6 i index.
Och fortfarande inplastad![]()
Fortfarande nöjd![]()
Ja de borde väl göra de?!Tror det är på gång precis närsomhelst, börjar nog snart trilla in i butik.
Haha folk är tokiga i plast, det är två dagar mellan korten jag la ut. Andra gången jag använde den, kan berätta en hemlis det är ingen plast kvar idagOch fortfarande inplastad![]()
Bild! Annars har det inte hänt...Haha folk är tokiga i plast, det är två dagar mellan korten jag la ut. Andra gången jag använde den, kan berätta en hemlis det är ingen plast kvar idag![]()
Lovar att fixa bild imornBild! Annars har det inte hänt...
Det är sedan gammalt.![]()
Bild! Annars har det inte hänt...
Det är sedan gammalt.![]()
Den är riktigt fin den där!
Så jävla fet.
Jag tycker man ser dem rätt ofta inne i butik, 40mm är inte lika vanligt. Kanske bara jag som har tur. Sist jag såg en va på Schiphol flygplats.Hej gott folk. Hur är tillgängligheten på en 37mm (rhodium) hos AD? Någon som har koll?
Tack på förhand