Thule chariot sport 2! SpringvagnarnasNån som har nån input på en Kombivagn? Kommer mest att användas till löpning och cykling. Har kikat på Thule Cougar, nån som har den?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thule chariot sport 2! SpringvagnarnasNån som har nån input på en Kombivagn? Kommer mest att användas till löpning och cykling. Har kikat på Thule Cougar, nån som har den?
Snyggt! Min 3.5 åring är inte redo, men snart så!Min 5 åriga dotters första klocka. Tidig julklapp innan det ska iväg till mamma. Det viktigaste av allt. 10 atm så det går att bada med den.
![]()
Ja den var cool. Hon hitta den själv.Snyggt! Min 3.5 åring är inte redo, men snart så!
Snyggt! Lika hårda som Inox ärligt talatMin 5 åriga dotters första klocka. Tidig julklapp innan det ska iväg till mamma. Det viktigaste av allt. 10 atm så det går att bada med den.
![]()
Haha ja absolut. Lite svårt att se siffrorna när det är lite mörkt oxå. Men siffrorna är ju rätt små oxå...Snyggt! Lika hårda som Inox ärligt talat![]()
Min son började nog innan 4 år precis. Nu är han 5 och vi spelar några gånger i veckan tillsammans. Blir inga långa sittningar då han tröttnar ganska fort.Vid vilken ålder introducerade ni TV-spel? Jag högg ett Nintendo switch till min 4-åring i julklapp men undrar om det ska få vila ett år![]()
Jag har ett NES mini och ett Snes mini som jag och min 4 åriga dotter kör kanske en gång i veckan...Vid vilken ålder introducerade ni TV-spel? Jag högg ett Nintendo switch till min 4-åring i julklapp men undrar om det ska få vila ett år![]()
Har samma problem med min 4-åring. Det finns byxor med resårband som man drar åt och spänner upp med knappar.Min grabb har för långa ben.. Han behöver storlek 146 i jeans, men midjan är för smal. I kalsonger kör han typ 134/140, vilket betyder att byxor i 146 trillar av honom.
Har ni tips på märken som har längre ben + smalare midja? H&Ms skinny har vi provat men de är inte tillräckligt smala.
Samma här, vanlig barnsnuva = 2-3 dagars karantän efter tillfrisknad.Jag har kunnat jobba hemifrån en del och samtidigt haft barn hemma som är friska enligt vanlig bedömning men som i nuläget inte får/bör vara på förskola pga rinnig näsa efter 1 h utomhus i kyla. Men jobbigt...
1/3 av arbetsdagarna vabbade jag i februari och mars.... Förskolan stenhård just nu, barnen friska men rinner lite från näsan.Tjena på er. Mycket vabbande därute?
1/3 av arbetsdagarna vabbade jag i februari och mars.... Förskolan stenhård just nu, barnen friska men rinner lite från näsan.
Jo, men även med max åtdragning så är det för stort.Har samma problem med min 4-åring. Det finns byxor med resårband som man drar åt och spänner upp med knappar.
Skämtar ni? Min lille får vara kvar fast det kommer lite snor vid utomhuslek. Det är ju liksom ingen snuva... vilket personalen borde veta. Snuva rinner konstant.Samma här, vanlig barnsnuva = 2-3 dagars karantän efter tillfrisknad.
Riktlinjer från Stockholm stad. Mig veterligen följer alla förskolor här samma policy.Skämtar ni? Min lille får vara kvar fast det kommer lite snor vid utomhuslek. Det är ju liksom ingen snuva... vilket personalen borde veta. Snuva rinner konstant.
Missade att citera digRiktlinjer från Stockholm stad. Mig veterligen följer alla förskolor här samma policy.
Samma sak hos oss.Skämtar ni? Min lille får vara kvar fast det kommer lite snor vid utomhuslek. Det är ju liksom ingen snuva... vilket personalen borde veta. Snuva rinner konstant.
Också Skåne - MalmöNu bor jag i Skåne men här är alla ungarna snoriga som alla barn brukar vara och det är inga konstigheter alls...
Va fan...barn snorar, om något så borde det vara personalen som är smittspridare om det nu är det de är rädda för, de är ju utsatta för kidsen hela dagarna.
Precis, ett tag var det lite mer Koas, de bad föräldrar som kunde ha sina barn hemma... vem kan egentligen det när man jobbar?Också Skåne - Malmö
På vår förskola så verkar det vara rätt lugnt med vanligt vår-snor nu i allafall, värre för 2 veckor sedan då dem demonstrativt sa " vi ses efter helgen pga snoret " när jag hämtade en onsdag haha.
Det är deras arbetsplats så jag förstår dem, men just nu är barnskaran ändå halverad,