• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora fisketråden (linan?).

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Va?! Det lät ju löjligt bra ska kika in det! Hur har du gjort med givaren? Är ju ändå bara struktur och betesfisk jag vill se och då helst struktur :)
Jag har en scotty (teleskåp) hållare. Givaren Ingår såklart! Då skulle den funka perfekt efter dina behov! Hållaren till givaren är tillverkat för kajak!
 
Låter som ett otroligt fiskeminne!
Har du provat på bushman 80? Helt sinnessjukt bra får däremot inte säljas i Sverige.. vet inte om den som säljs i Sverige är lika bra får väl prova den och utvärdera då alla dessa stift man provat på är som att kasta pengar i sjön enligt mig iallafall
Har också testat 80 varianten och den är sjuk. Bara se till att inte få det på huden eller kläder en är rädd om :rolleyes:
Tycker den som säljs här funkar bättre än det mesta jag testat av moderna grejer så värd ett test är den. Jag blev så sugen på bäckmete när det nämndes tidigare och i kombination med myggprat kom minnena tillbaka. Ska fresta bror så får vi ta en tur längst minnenas aveny eller bäck i detta fall.
 

zeke_varg

Omega
Har också testat 80 varianten och den är sjuk. Bara se till att inte få det på huden eller kläder en är rädd om :rolleyes:
Tycker den som säljs här funkar bättre än det mesta jag testat av moderna grejer så värd ett test är den. Jag blev så sugen på bäckmete när det nämndes tidigare och i kombination med myggprat kom minnena tillbaka. Ska fresta bror så får vi ta en tur längst minnenas aveny eller bäck i detta fall.
Bäckmete är ett aber när det gäller mygg. Tappa mask. Fastna med kroken i en överhängande gren på ett uppenbart bra ställe. Försiktigt lirka bort den utan att skrämma fisk samtidigt som 600 mygg glatt landar på handen. Så frustrerande och mysigt på samma gång. :)
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
Fick ett par små rödingar idag.
DSC_0191.JPG
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Är vid en fantastiskt fin put&take sjö här i Vemdalen, men har inte fått ett minsta hugg. Provat allt känns det som. Ser rödingarna hoppa uppe vid ytan ibland. Tur att det är så fint.
image.jpg
Åk till Klövsjön, finns att hyra båt på Ica Klövsjö för 250kr (utan motor). PM’a så kan du få location exakt vart vi fick fisk för två veckor sedan :)
 

Acos

Audemars
Ingen av er som kör med el och har nån motor att rekommendera? Tänkte ha den till fiske i min lilla terhi
 
Topp