Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget riktat fiske från oss. Det gick inte att värja sig..Är inte så smart att bedriva riktat fiske efter pigghaj då den är hotad.
Återigen, håller med dig fullt ut. Peace!Är inte så smart att bedriva riktat fiske efter pigghaj då den är hotad.
Ne jag håller mig till vanligt fiskeÅterigen, håller med dig fullt ut. Peace!
Hur funderar du inför hummerfisket. Skall du ut och pröva lyckan?
Jag behöver bete (makrill) till tinorna och är därför i behov av att fylla upp boxarna. Plats finns ev om du vill med. Hör av dig via pm i så fall...Ne jag håller mig till vanligt fiske
Hur gick det med fisket efter lubb och långa?Fiske efter Lubb och Långa närmare Danmarks gränser testades tillsammans över vrak och sumpmark på varierat djup...
Visst ser det gott ut...
Hoppas du får bättre fiskelycka. I Stekenjokk börjar kantarellerna komma lite försiktigt nu men har som vanligt semester en vecka för tidigt för domMycket fint! Ska upp till Västerbotten (Stekenjokk/Klimpfjäll) på Söndag! Fina fiskar
Om 2v ska det kastas pärlor efter svin.
Jag ska vifta flugspö efter lax. Första gången efter lax och har sporadiskt viftat med fluga för 25 år sen. Tydligen är det en sjukt bra spot för lax.
Vad kan gå fel Bilder på spektaklet kommer i tråden.
Fiska lax om två veckor. De kommer ju vara kolsvarta då. Det blir ingen matfisk för dig då. Själv så släppte jag tillbaks denna på ca 14kg som jag tyckte var för mörk och det var den 4/8. Det är mina fötter i bilden.Om 2v ska det kastas pärlor efter svin.
Jag ska vifta flugspö efter lax. Första gången efter lax och har sporadiskt viftat med fluga för 25 år sen. Tydligen är det en sjukt bra spot för lax.
Det är 100% release som gäller.Fiska lax om två veckor. De kommer ju vara kolsvarta då. Det blir ingen matfisk för dig då. Själv så släppte jag tillbaks denna på ca 14kg som jag tyckte var för mörk och det var den 4/8. Det är mina fötter i bilden.
Nybörjarröta!Om 2v ska det kastas pärlor efter svin.
Satan va kul, stort grattis!Nybörjarröta!
Gnetade på från 06:05-21:15. Kl 18:30 hade jag drillat en abborre och en id. Tungt men jag vevade vidare. På kvällen hittar jag ca 8 o 10 kg lax. Flax! Helt sjukt vilken tur. Noterbart är Att de var rätt krokade. En rolig grej är att allt vevande, viftande, indragande av Lina resulterade i 34000 ”steg” enligt min garminklocka. Den lilla tailade jag själv. Ingen hov och solo. Tack o lov hjälp med andra.
Båten är nu upptagen från havet och man får ägna sig desto mer åt internetfiske så vad passar då bättre än att det nu är nya avsnitt av Pike Fight.
Kan varmt rekommendera denna produktion.
Ja utan tvekanJa det första avsnittet var riktigt bra och produktionen likaså. Nu kommer man sitta bänkad varje tisdag kl. 20
Ja utan tvekan
Jag håller inte på Svartzonker men det är roligt att höra snoken när han bränner en fisk
Jag gillar Fränstam men tycker att det blir lite mycket reklam och dylikt från honom nu på sistone så jag får nog säga 13 fishing.Ja han är för skön snoken. Varje litet hugg verkar enligt honom vara minst en 100 cm fisk Vilket team håller du på?
Jag gillar Fränstam men tycker att det blir lite mycket reklam och dylikt från honom nu på sistone så jag får nog säga 13 fishing.
Vad har du själv för favorit?
Satan vad avis man blir....Fick möjligheten att komma i väg till Norge ändå...