Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla kul! GrattisTror/hoppas sonen 9 år får blodad tand. Igår drog han sin första gädda. Vet inte om jag själv fått någon större, den var riktigt tung men hade tyvärr ingen våg.
Har sämst ögonmått men säkert 500gBorrerekord med fiskeklockan på! Vad tror ni den stora väger? över 0,5kg?
Ja, känns nästan fuskigt att fiska med spinnare. Den större tog på en annan spinnare också. Jiggade en del idag men det fungerade inte lika bra.Har sämst ögonmått men säkert 500g
Skönt å se en liten reflex spinnare, dom e svin bra nu på sommaren
Blir avundsjuk! Får bli ett pass i helgen
Kör hårt! Var dock ett långt bom pass eller ah en liten borre vart det.. men fick prova gången på nya jiggen och damma av utrustningenBlir avundsjuk! Får bli ett pass i helgen
Mät nästa gång:Tror/hoppas sonen 9 år får blodad tand. Igår drog han sin första gädda. Vet inte om jag själv fått någon större, den var riktigt tung men hade tyvärr ingen våg.
Något sjukt hände ikväll, tror jag fick på en stor jäkla färna? Jag hoppades på en liten borre men det sa bara smack. Jag får världens adrenalinpåslag när jag inser att det inte är en fisk jag känner igen. Det blev iaf en liten video innan den lyckades komma loss med tafs och popper(ska fukta palomarknuten nästa gång) :/ den satt iaf i läppen så hoppas han/hon klarar sig. Den simmar fortfarande runt någonstans vid Huvudsta antar jag. Svenskt rekord på färna är 3 580 gram.
Video:
Ser ut att kunna vara en Asp?Något sjukt hände ikväll, tror jag fick på en stor jäkla färna? Jag hoppades på en liten borre men det sa bara smack. Jag får världens adrenalinpåslag när jag inser att det inte är en fisk jag känner igen. Det blev iaf en liten video innan den lyckades komma loss med tafs och popper(ska fukta palomarknuten nästa gång) :/ den satt iaf i läppen så hoppas han/hon klarar sig. Den simmar fortfarande runt någonstans vid Huvudsta antar jag. Svenskt rekord på färna är 3 580 gram.
Video:
Jag tror det nu också, i och med att som du säger så har jag läst att de hugger hårt i ytan. Svensk rekord på asp är typ 8kg, mer rimligt att jag inte var nära svenskt rekordSer ut att kunna vara en Asp?
Det är en rovfisk som hugger på drag oxå
Är supernöjd med mitt Westin-spöGädda under abborrfisket idag, måste ha varit någon skada på spötoppen då den gick i tre delar.
Någon som har tips på ett nytt spö i 2000kr-klassen?
Vilket är det, w3?Är supernöjd med mitt Westin-spö
Jajamen!Vilket är det, w3?
Gillar abu's mass beat som har powerlux, nån slags superlim som gör att spöna blir riktigt lättaGädda under abborrfisket idag, måste ha varit någon skada på spötoppen då den gick i tre delar.
Någon som har tips på ett nytt spö i 2000kr-klassen?
Jag har ett fast 6’9 5-25g. Grymt nöjd med spöt och använder det till jerk, jigg, cranks och vibrationsbeten. Känslig topp men ändå en bra ryggrad så man kan sätta mothuggen.Lutar åt ett Daiwa Prorex AGS 732 5-25g som ersättare till Bft Perception, någon som testat det?