Pacta sunt servanda
Silver
Fick möjligheten att komma i väg till Norge ändå...
Vad är det där för söt fisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick möjligheten att komma i väg till Norge ändå...
Det där är en torsk, ryggfile’ som en skogaholmslimpa...Vad är det där för söt fisk?
Är det havsöring som nalkas?Binder räkor och drömmer om våren.
Ja det är tyvärr inte bättre än så.. De där jävlarna är som heroin, man glömmer fort att det allt för ofta är piskande vind och boompass. Men också härligt att man kan ta två timmar efter jobbet och se vad som bjuds. Den här våren var överlägset min bästa säsong, nästan hela april var ju grymt väder också. Lite för många halvdagar för att chefen skulle vara nöjd. Precis som det ska vara.Är det havsöring som nalkas?
Låter alldeles toppenJa det är tyvärr inte bättre än så.. De där jävlarna är som heroin, man glömmer fort att det allt för ofta är piskande vind och boompass. Men också härligt att man kan ta två timmar efter jobbet och se vad som bjuds. Den här våren var överlägset min bästa säsong, nästan hela april var ju grymt väder också. Lite för många halvdagar för att chefen skulle vara nöjd. Precis som det ska vara.
Aa det är olika, tror att jag behöver bli bättre på att inte ta dem. Men har man noll karaktär så..Låter alldeles toppen
Jag måste bli bättre på halvdagar för att fiska.
Shit vad nice.Låter alldeles toppen
Jag måste bli bättre på halvdagar för att fiska.
Jag vet inte om svaret var till mig eller @TLalle men själv så bor jag på västkusten så det blir nog tyvärr värre.Shit vad nice.
Om det är i sthlm området hakar jag gärna på nån dag, har inge flugfiskegrejer men kan bli bra äventyr även med spinngrejer
Ja du är varmt välkommenJag vill fiska så spelar eg ingen roll vem som vill haka på. Dock om det är västkusten får det nog vänta lite R/T pandemin.
Skitfiske på dig
Jag vill fiska så spelar eg ingen roll vem som vill haka på. Dock om det är västkusten får det nog vänta lite R/T pandemin.
Skitfiske på dig
Håller också till på våra bohuslänska kobbar, men som det gamla djungelordspråket lyder: ksare är alltid välkomna så länge de har vett nog att vara tysta när kaffepannan står på brasan.Jag vet inte om svaret var till mig eller @TLalle men själv så bor jag på västkusten så det blir nog tyvärr värre.
Det är ganska bra, finns ett fint bestånd av havsöring, helst en bit ut typ Kolmården. Bodaviken är väl den kändaste platsen med god chans till fisk. Men alla små vikar borde ge chans på fisk, själv har jag bara fiskat området runt Kolmården. Vet att det för några år sen var en ganska kraftig ökning av antalet sälar i viken vilket gör det lite svårare att få fisk men. Viktigt att tänka på när man fiskar är att inlopp till åar är fredade i viken. Vad jag minns iaf.Hur är fisket i Bråviken egentligen? Har nyligen flyttat till Östergötland.
Fyfan vad avundsjuk man blir..Gick på en snabbtur och fick den här lilla rackaren
Kul, blev det något spöböj?En kvällstur för några dagar sen.
Aqualand på handleden för OT.
Liten gädda, rolligt på A-borre grejernaKul, blev det något spöböj?
Kul! Tycker alltid det är roligare med lättare grejerLiten gädda, rolligt på A-borre grejerna
Håller med, nu var det dock det "stora" borre kittet, prorex spö upp till 32g med matchande rulle, det var blåsigt så jag behövde slänga på 15-21g jiggskallarKul! Tycker alltid det är roligare med lättare grejer