Bara av att bli äldre så bygger hundar muskler. Precis som människor. Man ska inte dra vikter med så unga hundar.Jag har sett hundägare som låter deras "kamphundar" dra tunga kedjor för att bygga deras muskulatur.
Är det det du menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara av att bli äldre så bygger hundar muskler. Precis som människor. Man ska inte dra vikter med så unga hundar.Jag har sett hundägare som låter deras "kamphundar" dra tunga kedjor för att bygga deras muskulatur.
Är det det du menar?
Jag har sett hundägare som låter deras "kamphundar" dra tunga kedjor för att bygga deras muskulatur.
Är det det du menar?
Snygg hund! Kennel?
Berätta lite mer om adoptionen. Gissar att det inte var ett samtal till Bombay som en vecka senare ledde till en hämtning av två hundar på Arlanda?!Vi har 2 adpoterade indiska gatuhundar och för att summera värmeproblemen i år så lider jag och min fru mer än dem. De verkar ha någon inbygd termostat som vi saknar. Klart de inte är så aktiva i värmen men betydligt mer än vi är![]()
![]()
Helt korrekt, inte riktig så enklet utan enklareBerätta lite mer om adoptionen. Gissar att det inte var ett samtal till Bombay som en vecka senare ledde till en hämtning av två hundar på Arlanda?!
Vi hade ngn tidigare i tråden som hade adopterat en gatuhund från Ryssland(?) om jag inte missminner mig.
Alltid kul med stories och öden.
J
Rossi 5 veckor sitter redan elegant. Tre veckor kvar innan han flyttar till oss.
![]()
Lite tråkigt , men också skönt att valparna flyttar nu när de är leveransklara. Sju bajsmaskiner skojar man inte bort..
![]()
Precis! Min tjej som har några stycken och tagit en kull på en av tikarna. Trevlig ras som är ganska okomplicerad, men ändå gillar att träna. Vi kör mest agility.Åhhh är det cavalier king charles spaniel? Jag har faktiskt börjat kika på dessa. Faktiskt blivit lite väl sugen på att införskaffa en!
Det där hände mig med när jag bodde med en Schäfer! Hade ställt ut en dubbel sats stroganoff på kylning på altanen. När jag ska ta in den är kastrullen borta, när jag väl hittar den är den helt ren. Började fundera på om jag ens lagat någon mat tills jag såg att hunden låg och smygkikade på mig från sin madrass...Jag har nyligen separerat och min hund som är 10 bast gör revolt. Detta är en hund som aldrig stulit ens en skinkmacka på golvet..
![]()
Som tur så är revolten hos hans andra matte och inte hos mig.![]()
Riktigt skön text/bildserie. Alltid nice när en story berättas. Ta hand om er, hundar är världens bästa vän till oss humaner - på riktigt.Jag har nyligen separerat och min hund som är 10 bast gör revolt. Detta är en hund som aldrig stulit ens en skinkmacka på golvet..
![]()
Som tur så är revolten hos hans andra matte och inte hos mig.![]()