Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft tax som jakthund, underbar rasPratade precis med en tax.
Oj, vad jag gillar dem!
Någon här som har eller har haft?
Jättesöt! Grattis till tillökningenVar och hämtade nya familjemedlemmen igår, Ragnar:
Var lite oroliga då vi skulle åka bil med honom i 5 timmar, men efter 5 minuters pip så kom han till ro och efter 20 minuter sov han så här:
Helt klart en trygg vovve! Som dessutom tycke att Aquaracer smakar mumma och gärna vill gnaga på klockan..
Nu passar vi en Springer Spaniel som är 8 år. Jag visste att hunden var snudd på hyperaktiv och var lite skeptisk till en början men efter ett par dagar så måste jag säga att den är riktigt mysig. Dock är denna hund skitjobbig att ha och göra med när man ska sätta sig ner i naturen för att koppla av eftersom han hela tiden ska apportera pinne. Inte en lugn stund och när man binder honom börjar han gny. Stilig hursomhelst!5 st 8-veckors Springer Spanielvalpar. Man blir inte ett dugg sugen ...
Nu passar vi en Springer Spaniel som är 8 år. Jag visste att hunden var snudd på hyperaktiv och var lite skeptisk till en början men efter ett par dagar så måste jag säga att den är riktigt mysig. Dock är denna hund skitjobbig att ha och göra med när man ska sätta sig ner i naturen för att koppla av eftersom han hela tiden ska apportera pinne. Inte en lugn stund och när man binder honom börjar han gny. Stilig hursomhelst!
Jo, han kommer nog inte från den mest kärleksfulla familjen och är säkert en smula understimulerad. Han var supersnäll mot barnen och min dotter älskade honom!Haft fyra stycken och ingen har varit jobbig på något sätt, så knappast rastypiskt. Snarare väldigt lätthanterliga hundar och perfekta med barn. Understimulerad kanske?
Sjukt söt, American Akita antar jag eller?Första dagen vi fick hem honom som valp, enorm redan som valp men växte snabbt än större...
Sjukt söt, American Akita antar jag eller?
Har själv haft ett par japanska Akita tills för några år sedan, fortfarande sugen på att gå tillbaka till rasen igen men får inte med mig familjen då de vill ha en lättare hundras (främst för hundvakt mm).
Är uppvuxen med taxar. Min farfar var yrkesjägare och födde upp taxar som användes i jakt. Vi hade dock tax som sällskapshund. Helt fantastiska hundar om du frågar mig. Tillgivna och lättlärda små tuffingar.Pratade precis med en tax.
Oj, vad jag gillar dem!
Någon här som har eller har haft?