• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Då tar vi semester då!
AFF6DCC6-0507-4CB7-87EA-E47634D4CE7B.jpeg

Portabel hundbur?
Vad ska man ha. Lätt att bära lätt att fästa i bilen. Hunden kommer väga 8-9 kg vårt det lider.

Maja tar igen sig på badbryggan efter att ha badat i omgångar. Hon älskar verkligen att bada i havet. Vi han knappt lägga till innan hon försökte slänga sig i.
382A88B7-B80A-4BD3-89C6-8AFDF9368390.jpeg
Härligt!! Även mina hundar älskar verkligen att bada. Dessvärre klev junior på musselskal häromdagen och skar sig på 2 av trampdynorna både fram och bak:( Så nu är det lite viloläge här hemma. Får inte mycket förståelse från honom om jag ska vara ärlig :sorry:

Härligt!! Även mina hundar älskar verkligen att bada. Dessvärre klev junior på musselskal häromdagen och skar sig på 2 av trampdynorna både fram och bak:( Så nu är det lite viloläge här hemma. Får inte mycket förståelse från honom om jag ska vara ärlig :sorry:
Ajaj.. Bara en tidsfråga innan Maja skär sig på havstulpaner så som hon går i o ur vattnet...
Se till att skölja rent ordentligt med sårsprit bara...

Tillbaka
Topp