Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt!! Även mina hundar älskar verkligen att bada. Dessvärre klev junior på musselskal häromdagen och skar sig på 2 av trampdynorna både fram och bak Så nu är det lite viloläge här hemma. Får inte mycket förståelse från honom om jag ska vara ärligMaja tar igen sig på badbryggan efter att ha badat i omgångar. Hon älskar verkligen att bada i havet. Vi han knappt lägga till innan hon försökte slänga sig i.
Ajaj.. Bara en tidsfråga innan Maja skär sig på havstulpaner så som hon går i o ur vattnet...Härligt!! Även mina hundar älskar verkligen att bada. Dessvärre klev junior på musselskal häromdagen och skar sig på 2 av trampdynorna både fram och bak Så nu är det lite viloläge här hemma. Får inte mycket förståelse från honom om jag ska vara ärlig
Frugan är sjuksköterska så det där tas väl omhand omAjaj.. Bara en tidsfråga innan Maja skär sig på havstulpaner så som hon går i o ur vattnet...
Se till att skölja rent ordentligt med sårsprit bara...
För en god sakFölj gärna Bo på hans Instagram. Då blir min sambo glad och en glad sambo betyder fler klockor.
Följt nu från vårt IG. @bullen_busfroFölj gärna Bo på hans Instagram. Då blir min sambo glad och en glad sambo betyder fler klockor.
Gamlingen i huset här som hatar allt under 20grader och nederbörd ska vi inte ens tala om!Uttråkad av det dåliga vädret
Haha, jag känner igen fenomenet.Gamlingen i huset här som hatar allt under 20grader och nederbörd ska vi inte ens tala om!
Här är en till som inte gillar blött och kallt.Gamlingen i huset här som hatar allt under 20grader och nederbörd ska vi inte ens tala om!
Så himla fin gubbe! Har själv haft två boxrar...Helt underbara hundar.Gammal man.