Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här jycken kan vila
Hårt liv
Slit inte ut dig haha
Hårt liv
Men roligt verkar de iaf ha.Två monster som har det svårt att ta det lugnt. Kennelhosta har gått på hunddagis och "Liten vit" hostade några ggr förra veckan = 14 dagars karens för båda då de ju bor tillsammans. Så blivit att jobba hemma hela veckan.
"Stor brun" har dessutom en armbåge som smärtar så han ska också vila.. Som ni ser så går det sådär
Lite för roligt iblandMen roligt verkar de iaf ha.
Vad är det där för en liten pajsare? Portis? Labradoodle?Liten blir stor. 23 veckor på måndag.
Bailey?Lite halloween
Dvärgschnauzer.Vad är det där för en liten pajsare? Portis? Labradoodle?
MaybeBailey?
Världens bästa ras!Dvärgschnauzer.
Jag tvivlar iblandVärldens bästa ras!
Håller med dig fullständigt! Lever nog lite i samma fas, min senaste somnade också in för gott i våras.Själv fick jag tyvärr låta min Albin somna in i våras. Livet som hundlös är horribelt. Som tur är så har kollegan skaffat en liten mops som bestämt sig för att använda mig som sovplats. Helt okej.
Jisses vilken tuffsboll!Dvärgschnauzer.
Så tomt, kan föreställa mig din saknad.Håller med dig fullständigt! Lever nog lite i samma fas, min senaste somnade också in för gott i våras.