Usch, idag fick min kompis sova för gott pga dåligt hjärta Inte min hund utan sambons systers, vi har dock haft hand om honom väldigt mycket pga att de har fullt upp med tre småbarn. Men fyfan vad tomt det känns.
Slitsamt att fylla år, 1 år idag! Vill dock räkna att hennes liv egentligen började 1a december när vi hämtade henne.
Två monster som har det svårt att ta det lugnt. Kennelhosta har gått på hunddagis och "Liten vit" hostade några ggr förra veckan = 14 dagars karens för båda då de ju bor tillsammans. Så blivit att jobba hemma hela veckan. "Stor brun" har dessutom en armbåge som smärtar så han ska också vila.. Som ni ser så går det sådär
Här är en liten fröken som nyss kom från frissan. stoooort ego i en liten kropp. 50/50 Bolognese / Havanaise.
Mina två bröder kittade och klara för skogsbus ute på landet märkligt hur två valpar i samma kull kan bli så olika i utseendet.. Jack strävhårig och väger ca.5,5kg tommy släthårig och väger +10kg. (Renrasiga Jack Russel terrier med stamtavla). Det var bara dessa två valpar i kullen.
Själv fick jag tyvärr låta min Albin somna in i våras. Livet som hundlös är horribelt. Som tur är så har kollegan skaffat en liten mops som bestämt sig för att använda mig som sovplats. Helt okej.
Håller med dig fullständigt! Lever nog lite i samma fas, min senaste somnade också in för gott i våras.
Jisses vilken tuffsboll! Så tomt, kan föreställa mig din saknad. Själv kikar jag på en ny lurvboll till nästa sommar. Såhär kan jag inte ha det.
Denna är ruskigt billig vissa dagar... Särskilt när han ska ut mitt i natten o jaga vildsvin eller hjortar i trädgården eller ännu värre bara spatsera runt 10min o kolla läget..