Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plötsligt så går det fort.Såhär mycket har han åldrats de senaste 5 veckorna...God mat, kärlek och mycket tid tillsammans är det som gäller.
Han har levt ett väldigt bra liv fyllt av glädje, motion, kärlek och kvalitativ mat.
Plötsligt så går det fort.
Kry annars?
Då hänger han nog med ett tag till. Men var lite mentalt förberedd på att det kan det gå fort, när det är dags att hjälpa dem gå över regnbågsbron.. Vet det allt för väl ifrån mina två senaste.Han haltar lite lätt, annars så mår han bra, har aptit, är på gott humör osv
Fin! Cane Corso?
Alltid redo...
Fin! Cane Corso?
Tigger fint i alla fall! Min rackare sticker upp huvudet som ett periskop längs bordskantenTigger vid matbordet
Ungefär såhär menar du ...Tigger fint i alla fall! Min rackare sticker upp huvudet som ett periskop längs bordskanten
Söt rackare det där!Ungefär såhär menar du ...
Haha ja exakt så, min ser dock desperat och besatt ut som bara en mops kan.Ungefär såhär menar du ...
Haha faktiskt så är han rätt snäll på att klippa men hans pulpa är väldigt långt ute så hans klor blir inte mycket kortare...Söt rackare det där!
Blir det kloklippning idag? ...Min förra försvann ju som en skott, direkt bara han hörde att vi öppnade byrålådan där klosaxen låg. ...Och då hade vi aldrig ens klippt fel en endaste gång.
Ah..! Klipp oftare en period så kryper den tillbaka.Haha faktiskt så är han rätt snäll på att klippa men hans pulpa är väldigt långt ute så hans klor blir inte mycket kortare...
Alltid lika jobbigtGordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Beklagar. Oerhört tråkigt.Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Jag beklagar...!Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!