Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Tråkigt att höra, beklagar.Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Beklagar!så mycket de gett en,men så mycket smärta när de måste lämna.Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Har själv den erfarenheten så jag vet hur det känns, beklagar.Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Beklagar förlusten så mycket!den smärtan är olidlig jag skickar ett styrke!Det var längesen jag grät så mycket som idag. Vår vän och familjemedlem klarade idag inte längre att stå på sina ben och han kunde inte längre följa med ut. Det var dags för honom att ta nästa steg. Han kommer att begravas med sina bästa hundkompisar nere i Serbien.
Vi hämtade honom i september 2008 och han levde ett jättebra liv med mycket motion i skogsområden, premium mat och mycket kärlek
Ta inte tiden med era nära och kära för givet
Det var längesen jag grät så mycket som idag. Vår vän och familjemedlem klarade idag inte längre att stå på sina ben och han kunde inte längre följa med ut. Det var dags för honom att ta nästa steg. Han kommer att begravas med sina bästa hundkompisar nere i Serbien.
Vi hämtade honom i september 2008 och han levde ett jättebra liv med mycket motion i skogsområden, premium mat och mycket kärlek
Beklagar och lider med dig. Jag hade ju tyvärr samma dystra erfarenhet i måndags ...
Det var längesen jag grät så mycket som idag. Vår vän och familjemedlem klarade idag inte längre att stå på sina ben och han kunde inte längre följa med ut. Det var dags för honom att ta nästa steg. Han kommer att begravas med sina bästa hundkompisar nere i Serbien.
Beklagar sorgen!Det var längesen jag grät så mycket som idag. Vår vän och familjemedlem klarade idag inte längre att stå på sina ben och han kunde inte längre följa med ut. Det var dags för honom att ta nästa steg. Han kommer att begravas med sina bästa hundkompisar nere i Serbien.
Jag beklagar. Fick erfara detsamma i höstas med vår engelska springer spaniel. Har inte kommit över det än...Det var längesen jag grät så mycket som idag. Vår vän och familjemedlem klarade idag inte längre att stå på sina ben och han kunde inte längre följa med ut. Det var dags för honom att ta nästa steg. Han kommer att begravas med sina bästa hundkompisar nere i Serbien.
Man vill inte...usch vad tråkigt att höra att två på kort tid förlorat sina vänner. Man tänker liksom inte på att den dagen ska komma
Jag förstår verkligen er sorg...Gordon Settern Kelly fick idag avsluta sitt 12-åriga jordeliv efter ett hastigt sjukdomsförlopp. Rest in peace in dog heaven!
Nu är Romeo i hundhimlen. Han har haft ett bra och långt liv, nästan 14 år, vilket är längre än de flesta Labradorer. Vi är helt i chock, i lördags morse var han som vanligt på morgonpromenaden men fick sen svåra kramper i bakkroppen och kunde inte hålla urinen. Vi förstod nog att det kunde vara slutet och efter att vi träffat och diskuterat med en verkligt fin veterinär tog vi beslutet att han skulle få somna in. Han somnade mellan mig och min fru och var så trygg in i det sista.
Vi kommer alltid att sakna den här hunden som har varit bästa vän till alla i familjen.
Nu är Romeo i hundhimlen. Han har haft ett bra och långt liv, nästan 14 år, vilket är längre än de flesta Labradorer. Vi är helt i chock, i lördags morse var han som vanligt på morgonpromenaden men fick sen svåra kramper i bakkroppen och kunde inte hålla urinen. Vi förstod nog att det kunde vara slutet och efter att vi träffat och diskuterat med en verkligt fin veterinär tog vi beslutet att han skulle få somna in. Han somnade mellan mig och min fru och var så trygg in i det sista.
Vi kommer alltid att sakna den här hunden som har varit bästa vän till alla i familjen.
kul med fler cane corso
Alltid redo...
annars är ett tips att klippa när man varit ute i minusgrader för då drar pulpan tillbaka sig lite och som tidigare sagt så klipp ofta och liteHaha faktiskt så är han rätt snäll på att klippa men hans pulpa är väldigt långt ute så hans klor blir inte mycket kortare...
Verkligen inte Och idag fick himlen ytterligare en hundängelBeklagar verkligen och lider med dig. Det här har inte varit en bra vecka för flera av oss hundägare ...
Jo jag var där igår, mycket folk som vanligt. Körde dock utan klocka så det inte fastnar nån päls i den borta bland alla raser man skall klappa..Någon KSare som ska besöka hundmässan i Älvsjö i helgen?
Beklagar även din förlust!
Verkligen inte Och idag fick himlen ytterligare en hundängel
Med facit i hand har jag sett det komma under några veckor. Och idag gick det inte längre. Vår älskade fina Max fick somna in ikväll. Vi fick riktigt många fina år ihop. Och vilka minnen jag har av honom vid min sida. 14,5 år är inte fy skam! Men gud vad jag kommer jämföra alla hundar med dig. Du var unik. Och klokare än en människa. Saknar dig så det gör ont. Vila i frid älskade Max