• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Gnomon

Cartier
Skulle vilja få tag på en fåtölj eller stol av bekvämt slag.
Gärna svensktillverkad :)
Ryggen har kapsejsat och mår idag bättra av min gamla Lamino stol än IKEAsoffan.
Något kring 15 000:-
Krav: Snygg och bekväm :)
Vad ska man köpa?
Varför inte våga köpa något som är ritat detta årtusende??
spark01-b.jpg

https://massproductions.se/product/spark-lounge-chair/
 
Tror Jetson är bra om man är kort i rocken. Jag är 183 och tycker den är för kort i ryggdelen, medan min fru tjatar om att vi borde ha ett par sådana.

7A78641E-5A48-42CD-B086-E7153BED13A2.jpeg


Jag är 183 och den är väldigt väldigt bekväm tycker jag! Jag kan sitta länge och den blir bara skönare ju mer man sitter.

Skitnöjd med mina, skulle jag köpa dom idag skulle det dock bli brunt läder då vi drar mer ditåt inredningsmässigt!
 
D

Deleted member 5780

Guest
7A78641E-5A48-42CD-B086-E7153BED13A2.jpeg


Jag är 183 och den är väldigt väldigt bekväm tycker jag! Jag kan sitta länge och den blir bara skönare ju mer man sitter.

Skitnöjd med mina, skulle jag köpa dom idag skulle det dock bli brunt läder då vi drar mer ditåt inredningsmässigt!
Hur gör du med nackkudden, får du inte den typ en decimeter för långt ned? I övrigt är det riktigt fina och sköna pjäser.
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Ja, tack. Redan sett den men blir ju alldeles för dyr och fel färg. Fattar ju när det är limiterade upplagor. Varför vill någon betala så mkt för ett halvslitet ex när man kan köpa en ny?
Edit, den beigea såg jag inte först. Herregud. 24 tusen plus 20 procent...
 
Senast ändrad:

MariaE

Panerai
Jag har äntligen fått hem min enorma hög med kuddar, även kallad soffa, och ska hitta nätt sidobord och kul matta. Någon som har tips på glada mattor eller bra fysiska mattbutiker i Sthlm
IMG_20181006_200059_121.jpg

(Jag kan inte skryta med foto och stylingkunskaper så ha överseende.)
 
Topp