• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

Erik1

Patek
2-Faktor
Var förbi Bukowskis idag, lite kul fanns allt.

Sven markelius
BA32343E-5AF2-4777-B691-3B2A97EA80E2.jpeg


Och en hel del Axel Einar Hjort
24AA02C9-FE11-461A-A24B-20F382F24EF5.jpeg
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Någon som har fina tips på vad jag borde ha för möbler istället för dessa utemöbler i konstrotting som är en nödlösning som börjar bli permanent :)
Vill nog ha en soffa (max 2.10 bred) och 2 fåtöljer. Soffan måste även vara mycket skön så man kan sitta och se film mm.

DD18533B-1107-4987-B777-835BA7D755F2.jpeg
E7AB69D4-E8E1-4025-8AEE-624BCFDBFD01.jpeg
 

Jooiie

Omega
vilken färg på lädret respektive stomme på metallen tog du?
Grönt skinn och pluverlackat grönt stativ! Jag tolkade det som att vi hade beställt samma modell?
Valde mellan denna gröna eller med canvas och svarta läderdetaljer, tror båda hade passat in väldigt bra här hemma men det blev den gröna tillslut.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Någon som har fina tips på vad jag borde ha för möbler istället för dessa utemöbler i konstrotting som är en nödlösning som börjar bli permanent :)
Vill nog ha en soffa (max 2.10 bred) och 2 fåtöljer. Soffan måste även vara mycket skön så man kan sitta och se film mm.

DD18533B-1107-4987-B777-835BA7D755F2.jpeg
E7AB69D4-E8E1-4025-8AEE-624BCFDBFD01.jpeg
Grythyttans utemöbler är min rekommendation. De håller länge, de är sköna, de är snygga, klassiskt svenskt hantverk. Sen kan man gunga i dem också.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Den är fantastisk - återigen ett exempel på att god design in vara tidlös och räcker väldigt länge.

Har själv en vägg-variant.
Den som sitter på väggen tycker jag också mycket om. Nu valde jag ”trefotingen” för att den blir flyttbar. Jag gillar konst och design som säger något, gärna men inte nödvändigtvis, eller är lekfull och opretentiös. Jag gillade mantis ”toppluvestil”. Den är tokig nästan, som jag uppfattar den.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Ska skaffa lite nya möbler till vardagsrummet. Gillar stuket på detta bord, men skulle gärna se någon variant i samma stil som var ovalt eller åtminstone hade rundade hörn. Hylla under bordskivan är ett måste! Gärna i mer ljusa färger (vitt, grått osv...). Några tips?
kleppe-soffbord-origo.jpeg
 
Senast ändrad:

CaptainOats

Patek
2-Faktor

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Är Lamino för tråkig? Den är ju bekväm och jag tycker den är snygg. Det är väl den som jag och frugan kan komma överens om, eller finns det annat i samma prisklass?
Det är den svarta med svart fårskinn vi tittat på.

7104_image_1.jpg
 
Topp