Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var ett tag inne på att mixa, men där fick jag inget gehör av frugan. För mycket pengar och jag är väl kanske beredd att hålla med...
Ok, inte provsuttit och det är ju också viktigt men tycker Gubi har några varianter som åtminstone gör sig på bild. Modellen Beetle tex.. Finns dessutom i lite andra färgställningar än stolab.
En tvist är dessutom att mixa lite olika modeller.
Grand Prix är verkligen underbar.
Enligt mig top 5 stolar någonsin.
Jag har en men köper kanske fler i framtiden.
Var ett tag inne på att mixa, men där fick jag inget gehör av frugan. För mycket pengar och jag är väl kanske beredd att hålla med...
Gillar dom verkligen, den oklädda är absolut snyggast, men väljer man att sitta länge i den varianten?
Exakt så gör vi. Tycker dessutom att en förflyttning till ”salongen” efter middagen alltid är trevligt oavsett hur mjukt man sitter.Köp oklädda och komplettera med sittdynor? Ta bort om du inte tycker dom är snygga och ha på vid längre sittningar?
Kör mest Kasthall. Bra kvalitét! Kort lugg alt. slät vävd.Hur har ni gjort med mattor hemma? Lång lugg, kort lugg, klippta mönster, vävda... Det är en djungel!
Monterar en lampa från Kartell (Fl/y). Är det någon som vet något jag uppenbarligen inte vet?
Om du menar att få upp koppen? Den genomskinliga delen går att skruva på. Skruva loss den så kan du trycka upp koppen mot taket och sen sätta fast den genom att sen skruva in den genomskinliga delen igen.
Så förstod jag det inledningsvis. Kabeln nyps mycket riktigt då jag skruvar åt till max. Där emot inte ”vajern” som löper parallellt och är bärande från takfästet. Det är anledningen till att koppen hasar ner. Jag har gömt överflödig kabel inuti koppen. Tanken kanske är att man ska korta och låta den bära koppen, men det verkar märkligt.
Riktigt bra!-En del av vardagsrummet har omvandlats till arbetsplats och gym nu när man tillbringar den mesta av tiden hemma.
Grym stol! Vad är det för någon? Och snyggt matchat med skrivbordet.-En del av vardagsrummet har omvandlats till arbetsplats och gym nu när man tillbringar den mesta av tiden hemma.
Grym stol! Vad är det för någon? Och snyggt matchat med skrivbordet.
Berätta gärna hur du gör! Går de in i Elfas system? De vita dörrarna med grå lister är ju riktigt tråkiga...Bygger skjutdörrar igen, ganska enkelt och köpedörrar är ju sviindyra...
Så här gör jag.Berätta gärna hur du gör! Går de in i Elfas system? De vita dörrarna med grå lister är ju riktigt tråkiga...
Om du har plats i hallen kan du lägga dynor eller en pläd på tv-bänken och använda som bänk/ förvaringTjenare!
Har precis införskaffat ett par ikea-stolar, modell preben. Tyckt att de varit ganska trevliga länge och gjorde en bra deal på blocket. Har dock himla svårt att hitta ett bord som funkar, ska helst vara 80- max 110 cm långt, gärna förlängningsbart. Har ni några tips? Vore guld värt. Bifogar bilder på stolar samt hur rummet är inrett i övrigt(vilket absolut lämnar mkt i övrigt att önska, tvmöbeln vid bordet ska såklart bort med).
Rejäl avläggning för underarmarna och te-koppen.
En av våra favoritfåtöljen (par).
Hans J Wegner, Fåtölj GE-290, Getama. Danmark 1960-tal. Stomme i massiv ek. Lösa plymåer med resårkärna, brun ullklädsel (original).
Otroligt sköna och i ett härligt patinerat originalskick.
@Erik1Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök